Corratec superbow worldcup

Stel jezelf hier voor. Tevens geven we jullie hier de gelegenheid om je materiaal te showen.
Schijfrem
Mountainbiker

Post by Schijfrem »

Het blijft inderdaad een schoon machientje, ge ziet het graag of niet ... ik zie het graag :drunk:
Tevreden van die hope pro2 naven?
Hoe gedragen die wielen zicht qua stijfheid, ik bedoel als je rechtopstaand begint te fietsen en dus uwen bak van links naar rechts beweegt, blijven die wielen stijf genoeg?
Dr.Gonzo
Mountainbiker

Post by Dr.Gonzo »

G-m@n wrote:daar zo een truvativ noir cranckstel in zou sjiek zijn :D
Die ZZYXX cranck is toch ook niet mis. Alleen die kleuren van een worldcup zijn niet mijn ding.
Verder knap masjien.
Ik denk dat die wielen als ze goed gespaakt zijn wel zeer stijf zijn.
J!nX
Mountainbiker

Post by J!nX »

Schijfrem wrote:Het blijft inderdaad een schoon machientje, ge ziet het graag of niet ... ik zie het graag :drunk:
Hoe gedragen die wielen zicht qua stijfheid, ik bedoel als je rechtopstaand begint te fietsen en dus uwen bak van links naar rechts beweegt, blijven die wielen stijf genoeg?
wielen zijn stijf, denk da de bouwer die per ongeluk zo heeft gemaakt (grapje he angelo :wink: )
naven ben ik minder content van, vooral de achternaaf, heb die vorige week toen ik cassette wou loshalen helemaal uitmekaar getrokken (body los), body is helemaal ingesleten (heb daar maar 800km mee gereden, dus das wel snel imo), loopt ook nie zo fijn als mn american classic wielset die ik heb liggen.
edy
Mountainbiker

Post by edy »

edy wrote:schitterende fiets, bij ons in de streek (wvl) zie je die bijna nooit, maar als ik die dan eens zie krijg ik direct zin om mij ook zo één aan te schaffen.
kheb ondertussen ook al zo eentje staan, kheb al eens een kort testritje gedaan en ik heb de indruk dat dit een zeer stijf frame is, normaal mag ik vanaf september terug mtben en dan zal hij uitgebreid getest worden.
Ik ben wel geschrokken van het gewicht van het frame, een maat 6 weegt meer dan 2kg, 50% meer dan mijn vorige frame, ondertussen weet ik gelukkig al dat de benen belangrijker zijn dan het gewicht van de fiets.....
Dr.Gonzo
Mountainbiker

Post by Dr.Gonzo »

J!nX wrote:
Schijfrem wrote:Het blijft inderdaad een schoon machientje, ge ziet het graag of niet ... ik zie het graag :drunk:
wielen zijn stijf, denk da de bouwer die per ongeluk zo heeft gemaakt (grapje he angelo :wink: )
naven ben ik minder content van, vooral de achternaaf, heb die vorige week toen ik cassette wou loshalen helemaal uitmekaar getrokken (body los), body is helemaal ingesleten (heb daar maar 800km mee gereden, dus das wel snel imo), loopt ook nie zo fijn als mn american classic wielset die ik heb liggen.
Het is een alu body. Let je er op dat je enkel met cassettes rijdt met een alu spider?
J!nX
Mountainbiker

Post by J!nX »

Dr.Gonzo wrote: Het is een alu body. Let je er op dat je enkel met cassettes rijdt met een alu spider?
ligt nu een sram 980 cassette op, die zijn denk ik toch met alu spider.
edy wrote: Ik ben wel geschrokken van het gewicht van het frame, een maat 6 weegt meer dan 2kg, 50% meer dan mijn vorige frame, ondertussen weet ik gelukkig al dat de benen belangrijker zijn dan het gewicht van de fiets.....
heb frame alleen nooit gewogen omdat ik dat samen met vork en cranck heb gekocht en dat al allemaal gemonteerd was, da het zo zwaar was wist ik niet.
jocca
Kerstman
Location: een met wat alu, carbon, rubber en nog het een en ander

Post by jocca »

denk dat je een nieuwe weegschaal moet kopen.
Ik zat voor een maat 5 met XT cranck (armen, as en 3 kettingbladen) rond de 2485 gram :wink:
ofwel zijn ze zwaarden dan de oudere modellen :-?
J!nX
Mountainbiker

Post by J!nX »

heb m een paar nieuw schoenen gekocht.
Image

nog wat puzzelen met onderdelen die ik hier heb liggen dan hoop ik m eindelijk onder de 10kg te krijgen
K2-er
Test team
Location: Orbea Rallon/Commencal Meta/ Nicolai Helius/Kona Jake the snake

Post by K2-er »

Veel poetswerk gehad ? Sjiecke foto =D>
Geerthawk
Mountainbiker

Post by Geerthawk »

prachtig =D>
Post Reply