Tevreden van die hope pro2 naven?
Hoe gedragen die wielen zicht qua stijfheid, ik bedoel als je rechtopstaand begint te fietsen en dus uwen bak van links naar rechts beweegt, blijven die wielen stijf genoeg?
wielen zijn stijf, denk da de bouwer die per ongeluk zo heeft gemaakt (grapje he angeloSchijfrem wrote:Het blijft inderdaad een schoon machientje, ge ziet het graag of niet ... ik zie het graag![]()
Hoe gedragen die wielen zicht qua stijfheid, ik bedoel als je rechtopstaand begint te fietsen en dus uwen bak van links naar rechts beweegt, blijven die wielen stijf genoeg?
kheb ondertussen ook al zo eentje staan, kheb al eens een kort testritje gedaan en ik heb de indruk dat dit een zeer stijf frame is, normaal mag ik vanaf september terug mtben en dan zal hij uitgebreid getest worden.edy wrote:schitterende fiets, bij ons in de streek (wvl) zie je die bijna nooit, maar als ik die dan eens zie krijg ik direct zin om mij ook zo één aan te schaffen.
Het is een alu body. Let je er op dat je enkel met cassettes rijdt met een alu spider?J!nX wrote:wielen zijn stijf, denk da de bouwer die per ongeluk zo heeft gemaakt (grapje he angeloSchijfrem wrote:Het blijft inderdaad een schoon machientje, ge ziet het graag of niet ... ik zie het graag![]()
Hoe gedragen die wielen zicht qua stijfheid, ik bedoel als je rechtopstaand begint te fietsen en dus uwen bak van links naar rechts beweegt, blijven die wielen stijf genoeg?)
naven ben ik minder content van, vooral de achternaaf, heb die vorige week toen ik cassette wou loshalen helemaal uitmekaar getrokken (body los), body is helemaal ingesleten (heb daar maar 800km mee gereden, dus das wel snel imo), loopt ook nie zo fijn als mn american classic wielset die ik heb liggen.
ligt nu een sram 980 cassette op, die zijn denk ik toch met alu spider.Dr.Gonzo wrote: Het is een alu body. Let je er op dat je enkel met cassettes rijdt met een alu spider?
heb frame alleen nooit gewogen omdat ik dat samen met vork en cranck heb gekocht en dat al allemaal gemonteerd was, da het zo zwaar was wist ik niet.edy wrote: Ik ben wel geschrokken van het gewicht van het frame, een maat 6 weegt meer dan 2kg, 50% meer dan mijn vorige frame, ondertussen weet ik gelukkig al dat de benen belangrijker zijn dan het gewicht van de fiets.....