Voila dat is de spirit voor ons ook, wij zijn met zijn zessen die het gaan (proberen) uitrijden, ieder zijn eigen tempo als het kan samen rijden als het niet kan (alleen), samen met de 500 anderen uiteraardQue passa wrote:Ik en mijn collega zijn er ook voor de fun, laat die ander maar vlammen.Thomas_trekracing wrote:dat hoor ik graag dat er ook nog mensen zijn die gewoon om te genieten komen:-D zo heb ik meer kans om niet helemaal weg te zakkenRedbullbiker wrote: Nee zeker niet ,je kan ook genieten van deze marathon en hem rijden op eigen tempo,van de 750 deelnemers zijn er veel die de chrono nie intresseerd wel leuk om je tijden eens te zien da wel
grtjs
Ik wil nog eens genieten van een weekend zonder vriendin![]()
grtz
Houffamarathon 2008
Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
- TimDC
- Mountainbiker
- R1ALAIN
- Mountainbiker
- Location: Niner AIR9RDO-NINER AIR9-Scott Spark RC900(STOLEN !)-SCOTT SCALE RC WC
Heb de organisatie gemaild en gebeld om alsnog een startnummer te krijgen voor de 75 km, maar noppes.
Misschien kan ik zaterdagnamiddag ter plaatse een startnummer krijgen van enkele die telefoniscg "forfait" geven. Ik moet dus uitwijken naar de 50 of de 100 km. Dat is dus de helft van het dubbele verschil.
De 50 vind ik niet echt de moeite om zover te rijden, de 100 zal misschien iets te ver gegrepen zijn. Ik kan max 85 km aan, dan begint de last in de onderrug. 4 bevoorradingen op de 100 km vind ik ook wat weinig.
Ik zal zien .....
Ook tot de 23sten
Misschien kan ik zaterdagnamiddag ter plaatse een startnummer krijgen van enkele die telefoniscg "forfait" geven. Ik moet dus uitwijken naar de 50 of de 100 km. Dat is dus de helft van het dubbele verschil.
De 50 vind ik niet echt de moeite om zover te rijden, de 100 zal misschien iets te ver gegrepen zijn. Ik kan max 85 km aan, dan begint de last in de onderrug. 4 bevoorradingen op de 100 km vind ik ook wat weinig.
Ik zal zien .....
Ook tot de 23sten
- Steven vd Eynde
- Mountainbiker
- Location: C'dale Flash - C'dale Rush Carbon 2 - C'dale SM500 - Endorfin Speed III
Post by Steven vd Eynde »
Jeroen, ook voor volgende updates over de toestand ginder ben je al van harte bedankt!!!jervanheg wrote:- Vandaag in de Vlaanders : omzeggens drie uur geregend.Herder Steven wrote:Het is dat, neerslag kan zeer lokaal zijn. Hetzelfde met Poperinge, buiten een paar slechte stroken, lag het er zeer goed bij. En deze tijd van het jaar kan de grond wel wat water verdragen.
- Vandaag in Houffa : nog geen drup. Zelfs geen kleintje.
- Toestand vaste Routes : uitstekend, hier en daar een plas maar nergens onoverkomenlijke blubber.
- the sentinel
- Mountainbiker
Post by the sentinel »
Oh wete, 2de zal ook nog wel goed zijn danHerder Ronny wrote:Uwe eerstemathieu wrote:de hoeveelste moet je boven komen om geen last te hebben van opstoppingen (ik doe de 50km)