Houffamarathon 2008
Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
Houffamarathon
Zondag 74 km gereden in de buurt van La Roche,zeer weinig modder tegen gekomen.
Het lag eerder droog en beenhard,maar da kan volgende week wel anders zijn!
Ik bol met Continental Mountainking protection (gemonteerd zonder binnenband met No Tubes) op nen druk van 1.8-2.2???
Het lag eerder droog en beenhard,maar da kan volgende week wel anders zijn!
Ik bol met Continental Mountainking protection (gemonteerd zonder binnenband met No Tubes) op nen druk van 1.8-2.2???
dat hoor ik graag dat er ook nog mensen zijn die gewoon om te genieten komen:-D zo heb ik meer kans om niet helemaal weg te zakkenRedbullbiker wrote:Nee zeker niet ,je kan ook genieten van deze marathon en hem rijden op eigen tempo,van de 750 deelnemers zijn er veel die de chrono nie intresseerd wel leuk om je tijden eens te zien da welaj kwak wrote:Je vlamt die vuile asfalt startklim op en dan geniet je van het parcours.Thomas_trekracing wrote:
Het enige waar ik een beetje "schrik" voor heb, is dat dit een chrono race en dat er dan weer serieus gevlamd gaat worden? of is dit ook niet voor iedereen?dat vlammen?
grtjs
- Redbullbiker
- Mountainbiker
Post by Redbullbiker »
TimDC wrote:Het zal gezellig worden in het hotel, wij zijn daar ook met 6 man uit Dendermonde. Klaar om te sterven op zondagRedbullbiker wrote:Guy S. wrote: Hier nog ene met goede ervaringen.
Overdekte parking was verleden jaar toch niet beschikbaar wegens oldtimer rally?
Verleden jaar net als dit jaar 2 overnachtingen geboekt en dus ook van het prima zwembad gebruik gemaakt.
Als ge nog wilt boeken en het gaat niet meer rechtstreeks via Fosse d'outh, kunt ge hier eens proberen:http://www.booking.com/index.html?label ... d06c5be8b1
Wij zijn toen zo nog gesteld geraakt.
Yep das juist was daar oldtimer rally bijeenkomst dat weekend,weet nog van snachts rond 1uur kwamen er nog toe met hun ronkende stalen ros, dacht eerst dat men vélo nie goe kon slapen:-)
Allé mannen ge moe maar eens goeie dag komen zeggen he ,je zal ons wel zien met ons saeco pakje aan ,ik rij met wiite cammionet een Hyundai.Zijn er van de zaterdagmiddag rond 16 uur,gaan eerst flesje champagne ontkurken had dat beloof als één van men zonen belgisch kampioen werd ,is ook geworden in Malmedy dus moet wel trakteren met glaasje champagne he ......met veel plezier zeIk hoop dat het daar niet te hard regent deze week
Tzal afzien worden zondag voor mij,nu zondag ben ik op de ctc in waregem in de dranghekken gevlogen knie geschaafd elleboog hand verstuikt blauwe plekken enz.......
Hoop dat het beter is tegen zondag.
Tt in Houffa
-
Kevindn
- Mountainbiker
De weersvoorspellingen lijken toch al bij al nog mee te vallen, midden in de week nog wat regen maar in het weekend droog.Fre C wrote:zal zondag een vettige en natte bedoening worden als ik de weersvoorspellingen mag geloven.Moet zeggen dat ik dit jaar bijna nog geen enkele keer met zomerbanden gereden heb. In Achouffe vooraan met python gereden, maar kies voor zekerheid deze keer.
http://www.hln.be/hln/weather/observati ... Houffalize
http://www.bdb.be/nl/rubriek/weerbericht/meteo/
volgens mij zal het wel mevallen, er zullen wel slechte stroken inzitten maar ik denk dat het grotendeels goed berijdbaar zal zijn.
Last edited by Kevindn on Mon 18 Aug 2008 21:25, edited 1 time in total.
- Steven vd Eynde
- Mountainbiker
- Location: C'dale Flash - C'dale Rush Carbon 2 - C'dale SM500 - Endorfin Speed III
Post by Steven vd Eynde »
Het is dat, neerslag kan zeer lokaal zijn. Hetzelfde met Poperinge, buiten een paar slechte stroken, lag het er zeer goed bij. En deze tijd van het jaar kan de grond wel wat water verdragen.
- Vandaag in de Vlaanders : omzeggens drie uur geregend.Herder Steven wrote:Het is dat, neerslag kan zeer lokaal zijn. Hetzelfde met Poperinge, buiten een paar slechte stroken, lag het er zeer goed bij. En deze tijd van het jaar kan de grond wel wat water verdragen.
- Vandaag in Houffa : nog geen drup. Zelfs geen kleintje.
- Toestand vaste Routes : uitstekend, hier en daar een plas maar nergens onoverkomenlijke blubber.
Ik en mijn collega zijn er ook voor de fun, laat die ander maar vlammen.Thomas_trekracing wrote:dat hoor ik graag dat er ook nog mensen zijn die gewoon om te genieten komen:-D zo heb ik meer kans om niet helemaal weg te zakkenRedbullbiker wrote:Nee zeker niet ,je kan ook genieten van deze marathon en hem rijden op eigen tempo,van de 750 deelnemers zijn er veel die de chrono nie intresseerd wel leuk om je tijden eens te zien da welaj kwak wrote: Je vlamt die vuile asfalt startklim op en dan geniet je van het parcours.
grtjs
Ik wil nog eens genieten van een weekend zonder vriendin
grtz
Que passa wrote:Ik en mijn collega zijn er ook voor de fun, laat die ander maar vlammen.Thomas_trekracing wrote:Ok dan stel ik voor dat jullie braafjes achter mij blijven hangenRedbullbiker wrote: Nee zeker niet ,je kan ook genieten van deze marathon en hem rijden op eigen tempo,van de 750 deelnemers zijn er veel die de chrono nie intresseerd wel leuk om je tijden eens te zien da wel
grtjs![]()
![]()
dat hoor ik graag dat er ook nog mensen zijn die gewoon om te genieten komen:-D zo heb ik meer kans om niet helemaal weg te zakken
Ik wil nog eens genieten van een weekend zonder vriendin![]()
grtz