Hey Big-Mac... Ja ff rechtzetten,sorry hoor maar op de hoogte was je zeer zeker betreffende de BA verzekering voor de tourtochten....big-Mac wrote:Ik was juist een beetje aan het rondneuzen op het forum en wat zie ik daar. Een val partij in lommel van TRONN. Zeer jammer in de eerste plaats voor hem en ook wel een beetje voor mij. Ik ben de organisator van de tocht en ieder ongeval dat er gebeurd is er één teveel. Maar soit, Wat ik wil zeggen. Hij heeft mij opgebeld met zijn vraag voor verzekering, hierop heb ik hem helaas moeten mededelen dat er enkel een BA verzekering is. Dus waar het idee vanaf komt dat ik er niks van af wist???? Iedere deelnemer is BA verzekerd via een polis bij OMOB afgesloten door de overkoepelende organisatie FietsPromo.
Als de organisatie een verzekering lichamelijke letsels van de wielerbond moet voorzien moet je tellen op een meer kost van een 4.5€.
4.5€ verzekering + 3€ inschrijving= 7.5€ voor een tochtje, geen goed idee denk ik.
Neem een toeriste vergunning of iets dergelijk bij wielerbond vlaanderen en je bent heel het jaar door verzekerd, de juiste prijs weet ik niet maar het kost niet zoveel.
Ik hoop dat ik hiermee het een en ander opgehelderd heb en dat iedereen nu weet waar hij aan toe is. Het is inderdaad door veel mensen niet geweten hoe het juist in elkaar steekt.
Ik heb me nu voor 25 euro / jr een verzekering afgsloten bij de vlaamse wielerbond voor lichamelijk letsel... kwestie van in de toekomst toch een beetje safe te zijn
Mijn nek... Mja die pijn neem ik er maar bij want in orde is het nog lang niet...
Groetjes
Rudi