17/08/08 Opoeteren - Dorne

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Bumba
Mountainbiker

Post by Bumba »

wij zijn ook voor de 100km gegaan .. we hadden uiteindelijk 96km op de teller en 800 hoogtemeters .. terril 2& 3 overgeslagen wegens geen goesting voor stappen
Parkoers was weer af (leek soms wel een beach race), organsiatie was goed en weining volk tegengekomen op de tracks (relax rijden dus)
De laatste lus van de 100 had wel enkele saaie (en verharde) stukken .. maar het kan geen 100km feest zijn he ...
Bravo =D>
Vos in de bossen
Mountainbiker

Post by Vos in de bossen »

BASSMAN wrote:aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahhhhhh zo zit dat,en dat heb ge u opgeschreven of wa :lol: :lol: :lol:
Ondanks mijn hoge leeftijd, heb ik nog een goed geheugen.....euh, wat moet ik nog vandaag doen??? De vrouw heeft me een hoop taken gegeven, maar ik ben alles al vergeten...
Gauw mijn bike te voorschijn halen en wegwezen den bossen in :-D :-D :-D
Vos in de bossen
Mountainbiker

We hadden meer dan 100 km (ik tel erbij van thuis tot Dorne en naar huis rijden= 10 km fietsroute erbij) :wink:
Juist een mail gekregen van de kameraden van de gekwetst op terril 3.
Elleboog uit de kom, ligamenten gescheurd, stukjes bot enz...). Club Lilse bikers.
Lange revalidatie voor die gast.
Nogmaals , onze vriendschappelijke groeten en een spoedig herstel doorgeven.
Jacky
Last edited by Vos in de bossen on Mon 18 Aug 2008 18:19, edited 1 time in total.
J!nX
Mountainbiker

Post by J!nX »

kleinboy wrote: Wij hadden maar 90 op de 100km. Ik kan me niet inbeelden dat we een stuk hebben overgeslaan, dat zouden we toch gemerkt moeten hebben aan de bepijling. En toevallig van de toer afrijden, 10km afsnijden en bij de volgende bocht terug op de toer zitten... dan had ik beter de lotto ingevuld...
Er zijn wel 2 of 3 punten waar ge zonder het te weten een stuk afsnijd als ge afgaat op rijders die ge in de verte ziet rijden en even niet op de pijlen let.
hanzl
Mountainbiker

Post by hanzl »

't was weer 'n schoon tochtje!,goede bevoorradingen ,mooie route en geluk gehad met het weer,!ben de terrils niet boven geraakt #-o < ik was niet de enige>.,en idd de derde terill vond ik ook niet te doen op de bike!
toch weer flink genoten, organisatie : =D> =D> =D>
peterke1974
Mountainbiker

Post by peterke1974 »

J!nX wrote:
kleinboy wrote: Wij hadden maar 90 op de 100km. Ik kan me niet inbeelden dat we een stuk hebben overgeslaan, dat zouden we toch gemerkt moeten hebben aan de bepijling. En toevallig van de toer afrijden, 10km afsnijden en bij de volgende bocht terug op de toer zitten... dan had ik beter de lotto ingevuld...
Er zijn wel 2 of 3 punten waar ge zonder het te weten een stuk afsnijd als ge afgaat op rijders die ge in de verte ziet rijden en even niet op de pijlen let.
Begon al hard te twijfelen aan mijn computerke nu er al 2 waren met maar 90 km. :-)
Gelukkig zijn er toch nog die (bijna) 100 hebben
marc c
Mountainbiker

Post by marc c »

En neobiker ben je de 2de terril wel boven geraakt
=D>
Vos in de bossen
Mountainbiker

' tuurlijk, wel mijn paard moeten duwen, den arm biest kon nie meer den top op.... :-)
Afdalen ging een beetje sneller :-? wel een paar keer moeten gaan liggen i het zand :(
Maar voor de rest, hebben we, Pierre en de deze goed geamuseerd.
Vandaag 0 km gedaan...mijn paard was nog moe :wink:

PS: terril 3 ook gedaan....pfffffffffff
joez
Mountainbiker

Post by joez »

[quote="Neobiker"][quote="Wimbeest"]Wat was er gebeurd met de gast op terril 3??? Dat was blijkbaar juist gebeurd toen ik aan de bevoorrading aankwam.

Eigenlijk, een dom ongeval terwijl hij aan het klimmen was langs de zeer scherpe kant. Gevallen en elleboog uit de kom of gebroken ??? Hij werd in de ambulance geladen met een opblaas steunstuk rond zijn linker arm.
'T waren mannen van Lille aan hun truitje te zien. Hopelijk niet te ernstig, want mijn vrouw heeft ook haar rechter elleboog gebroken 15 jaar terug, het duurt lang op te revalideren (rol gewricht).
Veel chance toegewenst aan deze kerel, mocht er iemand van zijn club maten dit lezen.

ik ben de gast van teril 3
was hele domme val.
stond helemaal stil en viel om, zocht met men linker arm steun en zakte er gewoon door met als gevolg
-elleboog uit de kom
-en klijne fractuurtjes
-week plaaster
-lange revalidatie
-sezoen mag ik vergeten :cry:
Vos in de bossen
Mountainbiker

joez wrote:
Neobiker wrote:
Wimbeest wrote:Wat was er gebeurd met de gast op terril 3??? Dat was blijkbaar juist gebeurd toen ik aan de bevoorrading aankwam.

Eigenlijk, een dom ongeval terwijl hij aan het klimmen was langs de zeer scherpe kant. Gevallen en elleboog uit de kom of gebroken ??? Hij werd in de ambulance geladen met een opblaas steunstuk rond zijn linker arm.
'T waren mannen van Lille aan hun truitje te zien. Hopelijk niet te ernstig, want mijn vrouw heeft ook haar rechter elleboog gebroken 15 jaar terug, het duurt lang op te revalideren (rol gewricht).
Veel chance toegewenst aan deze kerel, mocht er iemand van zijn club maten dit lezen.

ik ben de gast van teril 3
was hele domme val.
stond helemaal stil en viel om, zocht met men linker arm steun en zakte er gewoon door met als gevolg
-elleboog uit de kom
-en klijne fractuurtjes
-week plaaster
-lange revalidatie
-sezoen mag ik vergeten :cry:
Spoedig herstel...klimmen hoef je daar niet met de fiets te doen om een ongeval te krijgen, inderdaad (schatting meer dan 45° per plaats)...
Waar hebben ze u gebracht ??? Genk of Maaseik of Bree ????
Post Reply