Houffamarathon 2008

Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
Conrad
Mountainbiker

Post by Conrad »

Alléé jongens,

ik heb me dan ingeschreven voor de 50 km hé.
Zaterdag rustig met de mobilhome al naar ginder komen, nummer afhalen.
En dan zondag lekker genieten maar hé!

Greets en tot de 24ste 's morgens!
Hemd
Mountainbiker

Post by Hemd »

Ik heb ook wel es zin om deze te rijden, maar de hoeveelheid volk en files houdt me tegen.
aj kwak
Mountainbiker

Post by aj kwak »

Thomas_trekracing wrote:
Het enige waar ik een beetje "schrik" voor heb, is dat dit een chrono race en dat er dan weer serieus gevlamd gaat worden? of is dit ook niet voor iedereen? :-) dat vlammen?
Je vlamt die vuile asfalt startklim op en dan geniet je van het parcours.
aj kwak
Mountainbiker

Post by aj kwak »

Herder Ronny wrote:
Thomas_trekracing wrote:
Herder Ronny wrote:Je wordt afhankelijk van uw startnummer in boxen geplaatst. Er zijn 3 boxen voorzien. Als je nu nog moet inschrijven dan zal het de laatste startbox wezen. De top50 (60/90) van vorig jaar starten sowieso in box 1. De startnummers worden deze week bekend gemaakt!
Ook op de site erges? de startnummers?
Die zijn nu nog niet ingevuld, zie deelnemerslijst! :wink:
In de loop van donderdag worden ze toegekend.
Redbullbiker
Mountainbiker

Post by Redbullbiker »

aj kwak wrote:
Thomas_trekracing wrote:
Het enige waar ik een beetje "schrik" voor heb, is dat dit een chrono race en dat er dan weer serieus gevlamd gaat worden? of is dit ook niet voor iedereen? :-) dat vlammen?
Je vlamt die vuile asfalt startklim op en dan geniet je van het parcours.
Nee zeker niet ,je kan ook genieten van deze marathon en hem rijden op eigen tempo,van de 750 deelnemers zijn er veel die de chrono nie intresseerd wel leuk om je tijden eens te zien da wel
grtjs
Shorty
Mountainbiker

Post by Shorty »

Red Racer wrote:
Shorty wrote:Iemand zin om mijn startnummer over te kopen, 125km.
Dit seizoen zit er voor mij op, in Opoeteren mijn sleutelbeen gebroken.
ik denk dat ge dan uw inschrijving naar volgend jaar kunt schuiven.
mss es een pb naae AJ Kwak sturen.

Red 8)
Zou dat kunnen??
TimDC
Mountainbiker

Post by TimDC »

Redbullbiker wrote:
Guy S. wrote:
Redbullbiker wrote: Ja ik vorig jaar ook met de Houffa,hadden dan studio gehuurd dit jaar terug.Mooie hotel,mooie studio's ontbijtbuffet goed.Rustig gelegen en nie ver van centrum.Veel parking en de fietsen kunnen in garage staan op slot.
Hier nog ene met goede ervaringen.
Overdekte parking was verleden jaar toch niet beschikbaar wegens oldtimer rally?
Verleden jaar net als dit jaar 2 overnachtingen geboekt en dus ook van het prima zwembad gebruik gemaakt.
Als ge nog wilt boeken en het gaat niet meer rechtstreeks via Fosse d'outh, kunt ge hier eens proberen:http://www.booking.com/index.html?label ... d06c5be8b1
Wij zijn toen zo nog gesteld geraakt.

Yep das juist was daar oldtimer rally bijeenkomst dat weekend,weet nog van snachts rond 1uur kwamen er nog toe met hun ronkende stalen ros, dacht eerst dat men vélo nie goe kon slapen :-):-)
Allé mannen ge moe maar eens goeie dag komen zeggen he ,je zal ons wel zien met ons saeco pakje aan ,ik rij met wiite cammionet een Hyundai.Zijn er van de zaterdagmiddag rond 16 uur,gaan eerst flesje champagne ontkurken had dat beloof als één van men zonen belgisch kampioen werd ,is ook geworden in Malmedy dus moet wel trakteren met glaasje champagne he ......met veel plezier ze :-)
Het zal gezellig worden in het hotel, wij zijn daar ook met 6 man uit Dendermonde. Klaar om te sterven op zondag :lol: Ik hoop dat het daar niet te hard regent deze week
adriaan de afrikaan
Mountainbiker

Startnummer op overschot?

Post by adriaan de afrikaan »

Iemand toevallig een startnummer op overschot voor de 75 km?
Wil het gerust overnemen.
Wees gegroet
Fre C
Mountainbiker

Post by Fre C »

zal zondag een vettige en natte bedoening worden als ik de weersvoorspellingen mag geloven. #-o Moet zeggen dat ik dit jaar bijna nog geen enkele keer met zomerbanden gereden heb. In Achouffe vooraan met python gereden, maar kies voor zekerheid deze keer.
the sentinel
Mountainbiker

Post by the sentinel »

Ik ook, ik laat mijn Geax Blades er schonekes opliggen... Beter iets te veel profiel dan iets te weinig...
Post Reply