Normaal vragen ze er niet om, maar gewoon mee nemen lijkt mij voldoende.em deka wrote:Naar het schijnt is een medisch attest verplicht voor de 130 en 160 km. Moet je dit mee opsturen met de inschrijving of hoe zit dat?
Grand raid Godefroy
Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
GRG of La Bastognarde?
Tussen een "comerciele" GRG op 40 EUR en een toffe Bastognarde voor 12 EUR op het zelfde dag heb ik al gekozen. Oké, ik won in de buurt maar dat is de reden zeker niet. Ik heb al vier keer de Bastognarde gereden en ik kom altijd met het zelfde plezier terug : vriendelijke mensen, 4 sterren parcours en 101 km van puur plezier voor slechts 12 EUR.......
Heel raar. Enkel "bedankt voor de inschrijving" op de site zelf en gedaan, enige tijd terug. Geen verdere bevestiging of zo iets. Meelke gestuurd om te vragen of dit normaal was, maar geen antwoord.
Dat het lang duurt om een bevestiging te krijgen of betalingsinstructies te ontvangen kan ik best aanvaarden. Maar wanneer je om uitleg vraagt en gewoon geen reactie krijgt, kan ik niet begrijpen.
Dat het lang duurt om een bevestiging te krijgen of betalingsinstructies te ontvangen kan ik best aanvaarden. Maar wanneer je om uitleg vraagt en gewoon geen reactie krijgt, kan ik niet begrijpen.
- Fre C
- Mountainbiker
DdT wrote:Heel raar. Enkel "bedankt voor de inschrijving" op de site zelf en gedaan, enige tijd terug. Geen verdere bevestiging of zo iets. Meelke gestuurd om te vragen of dit normaal was, maar geen antwoord.
Was ook vroeg ingeschreven en ook nog niets gehoord. Maar zal wel komen.
Trouwens, iemand zin om mijn stuurnummer over te kopen op de 160km? Heb een beetje te snel ingeschreven en overgeschreven en zie nu dat ik eigenlijk op reis vertrek. Dacht dat het dag later was
Interesse, laat maar weten. Ik regel de administratieve rompslomp wel qua naamsverandering e.d.
- Fre C
- Mountainbiker
Heb net een mailtje gekregen van GRG met startnummer.DdT wrote:Heel raar. Enkel "bedankt voor de inschrijving" op de site zelf en gedaan, enige tijd terug. Geen verdere bevestiging of zo iets. Meelke gestuurd om te vragen of dit normaal was, maar geen antwoord.
Zie PMFre C wrote:Heb net een mailtje gekregen van GRG met startnummer.DdT wrote:Heel raar. Enkel "bedankt voor de inschrijving" op de site zelf en gedaan, enige tijd terug. Geen verdere bevestiging of zo iets. Meelke gestuurd om te vragen of dit normaal was, maar geen antwoord.