Goodfellas mountainbikefriends Dendermonde

Zoek je iemand om in het week-end mee te gaan biken? Interesse om eens een gezamelijke uitstap te organizeren? Maak je hier kenbaar.
TimDC
Mountainbiker

Post by TimDC »

flaming_jakke wrote:Lille was zeer leuke toertocht, eens iets helemaal anders dan we gewoon zijn te bollen.
=D>

Vtom:"Jakke, zou diene kerel op de wei al op zijn effen gekomen zijn...--)"

-> Ik denk dat er iemand nog steeds Peugeot partner'kes ziet vliegen ... da was echt hilarisch !! Liggen bleiten van't lachen :lol:
Wie was dat???????????? :-D :-D :-D

Mijne velo staat alweer te popelen, morgenvroeg eens wat bloso's aan elkaar reigen hoop zo'n 90km te doen. Zal waarschijnlijk Hamme + Waasmunster worden, is lang geleden dat ik daar nog heb gereden. Ik wou er Lokeren ook nog bij doen maar er is blijkbaar geen verbinding tussen Waasmunster en Lokeren, zou trouwens ook veel te ver zijn!!
laagvlieger
Mountainbiker

Post by laagvlieger »

Ja jongens woensdag voor de 1ste keer gaan biken..wel op de baan in het veld mag ik nog niet :oops: Zo een kleine 30km gereden en voelde wel goed aan terug.. Morgen of begin van de week nog is rijden :wink:
Daaf
Mountainbiker

Post by Daaf »

morgen opt gemak bloso-opwijk bollen (als de weergoden ons goegezind zijn)
normaal zou ik naar hoebelbike vlezenbeek gaan (serieuzen aanrader btw) maar de copains gaan er weer eens invliegen na een paar maand stilte dus beter opt gemak starten om hun 'correzje' ni te kelderen :-)
flaming_jakke
Mountainbiker

Post by flaming_jakke »

En gun666 hoe was't in Aalst vandaag met u nieuw velo'ke gebold ?

@Laagvlieger: vandaag naar Rallycross in Maasmechelen geweest, 't was in orde ze seg !! Die bakken gaan toch hard vooruit hoor !!
Gun*666
Mountainbiker

Post by Gun*666 »

flaming_jakke wrote:En gun666 hoe was't in Aalst vandaag met u nieuw velo'ke gebold ?

@Laagvlieger: vandaag naar Rallycross in Maasmechelen geweest, 't was in orde ze seg !! Die bakken gaan toch hard vooruit hoor !!
Ik heb de toertocht niet gereden was te slecht weer als ik opstond maar heb in de namiddag wel is gaan bollen en wa stukken van den toer bijgenomen

Morgen gaan we de 100 km in Poperingen rijden :bounce:
SniperKitten
Mountainbiker

Post by SniperKitten »

de pijltje hangen al (gele fluo) en vanaf denderbelle kan je er gemakkelijk op, heb net groen en rood van de bloso route in aalst gedaan dat tochtje zondag volgt die wel een stuk zet maar zwaar banden op jullie fietskes tzal schuiven worden héhé...

Gaat er iemand? en hoe laat start die in lebbeke?
flaming_jakke
Mountainbiker

Post by flaming_jakke »

Oei hier staat het ook nog eens ...

We gaan met een paar man ... 't zal leuk ritje worden. Ik zal je morgen laten weten wanneer we gaan starten. =D>
Gun*666
Mountainbiker

Post by Gun*666 »

=D> =D> amai zeg vandaag toch één van de mooiere ritten van het jaar gereden in Poperingen den cassel in Frankrijk was de max wat een klimwerk zeg en ferrme afdalingen. Misschien drie kleine modderstrookjes en de ganse dag de zon op onzen knikker :lol:
We hadden 113 km op de teller een 1400 hm en een gemidelde van 17.45 goe gereden Eagle =D> en 6h30min later kwamen we over de finich moe maar voldaan . Hopelijk gaat het in Houffalize ook zo vlotjes [-o<

Zondag miss naar Lebbeke als ik tegen dan weer op mijn zadel kan zitten want doet wa zeer nu #-o zal dan wel maar de 50 worden en op het gemaksken :wink:

Zeg mannen wanneer of hoe gaan we afspreken voor den Houffamarathon is maar een week niet meer he :bounce:
flaming_jakke
Mountainbiker

Post by flaming_jakke »

Als ik de reacties op Poperingen lees zal ik die volgend jaar ook op m'n agenda moeten zetten... ja watte datte !! =D>

Zondag staan we om 08u30 aan de inschrijvingstafel in Lebbeke :bounce:

Gisteren heb ik even met Glen gesproken en deze stelde voor om 13u te vertrekken, hij kan nl niet vroeger. Waar spreken we af ? Best in Lebbeke ergens ...

Ah ja ... pak maar voldoende leesvoer mee om de tijd te doden als je aan de aankomst op mij zal moeten wachten :lol: :lol:
SniperKitten
Mountainbiker

i'll be there

Post by SniperKitten »

8u30, maar ga waarschijnlijk de 50 km doen, moet om 12u30 gaan eten. BTW gisteren is mijn bikepartner (nonkel van mijn vriendin) overkop gegaan, had wel pijn nog 30 km gereden blijkt vandaag dat ie een gebroken rib heeft. Chapeau voor hem, maar voorzichtig met de sporen op one tracks mannen sommige geulen zijn levensgevaarlijk en uitwijken = prikkeldraad...

Ahja ik ben de zwarte cube rijder met blauw helmke... (en zal er nog niet te wakker uitzien waarschijnlijk)
Post Reply