Ik heb hier nog niets zien staan over deze rit (misschien te kleine afstand?). Gaat deze door? En heeft er al iemand deze rit gereden?
thx
16/08/08 Herzele Zwalmpoortroute
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Wat ik gevonden heb , vtt zwalmpoortroute
50-30-15 km
gemeentelijke basisschool
tuinwijkstr 2 Herzele
inschrijvingen 8uur 30 -14 uur
info:diependale norbert
0479/980414
wtc.sw hillegem@skynet.be
Heb nog nie weest kijken op de site , ik denk da diene rit vroeger op voetbalplein van Hillegem was .
50-30-15 km
gemeentelijke basisschool
tuinwijkstr 2 Herzele
inschrijvingen 8uur 30 -14 uur
info:diependale norbert
0479/980414
wtc.sw hillegem@skynet.be
Heb nog nie weest kijken op de site , ik denk da diene rit vroeger op voetbalplein van Hillegem was .
- jerommeken
- Mountainbiker
Post by jerommeken »
En da was een flauw beestje : veel te veel verhard en karresporen.kadeetje wrote: ik denk da diene rit vroeger op voetbalplein van Hillegem was .
@delayed : is het nu beter ? Welke richting gaan ze uit ?
- jerommeken
- Mountainbiker
Post by jerommeken »
Is t zo erg ?pedaalridder wrote: ideaal voor wie een rustig een toerke wil doen met de stadsfiets
bwa "erg", 't is maar hoe je het bekijkt hé... overwegend verharde wegen, de onvermijdelijke karresporen, een portie kasseikes en wa singletracks (op betondallenjerommeken wrote:Is t zo erg ?pedaalridder wrote: ideaal voor wie een rustig een toerke wil doen met de stadsfiets
Eerste deel is richting Balegem, Oosterzele... tweede gedeelte is langs Ressegem, Woubrechtegem, Herzele...
Hoi hoi,
net terug van Herzele. Deze morgen vertrokken uit Zwevezele om eens een ritje te doen bij de buren in Oost Vlaanderen. Na gisteren in Poperinge te hebben gereden voelden de beentjes nog goed aan. Dus met volle moed vertrokken voor de 50 km.
Wat valt er over de tocht te vertellen:
een voor mij onbekende streek met toch wel mooie padjes en stroken kasseien. Maar naar mijn goesting toch wat te veel baan. Ook de bepijling was niet altijd heel duidelijk. De bevoorrading kwam eigenlijk wat laat, maar voor mij op het juiste moment. 500 m voor de bevoorrading plat gevallen. Een nagel van zo'n 6cm was de oorzaak. Op de bevoorrading kon ik op mijn gemakske mijn band vervangen, doch wat bleek, ik had de verkeerde binnenband mee (dik ventiel ipv smal)
. Gelukkig was er iemand op de bevoorrading die zijn binnenband wou afstaan in ruil voor mijn kapotte. HARTELIJK DANK daarvoor.
Na de rit gebruik gemaakt van de goeie afspuitstand en nog een colake gedronken en dan terug richting West-Vlaanderen. Lekker aanschuiven richting kust in de file
Toch vond ik dit een mooie tocht en mij zien ze hier zeker terug.
greetz
Wes
net terug van Herzele. Deze morgen vertrokken uit Zwevezele om eens een ritje te doen bij de buren in Oost Vlaanderen. Na gisteren in Poperinge te hebben gereden voelden de beentjes nog goed aan. Dus met volle moed vertrokken voor de 50 km.
Wat valt er over de tocht te vertellen:
een voor mij onbekende streek met toch wel mooie padjes en stroken kasseien. Maar naar mijn goesting toch wat te veel baan. Ook de bepijling was niet altijd heel duidelijk. De bevoorrading kwam eigenlijk wat laat, maar voor mij op het juiste moment. 500 m voor de bevoorrading plat gevallen. Een nagel van zo'n 6cm was de oorzaak. Op de bevoorrading kon ik op mijn gemakske mijn band vervangen, doch wat bleek, ik had de verkeerde binnenband mee (dik ventiel ipv smal)
Na de rit gebruik gemaakt van de goeie afspuitstand en nog een colake gedronken en dan terug richting West-Vlaanderen. Lekker aanschuiven richting kust in de file
Toch vond ik dit een mooie tocht en mij zien ze hier zeker terug.
greetz
Wes