OS MOUNTAINBIKE zaterdag 23 AUGUSTUS

Data van toertochten of wedstrijden, releases van bikes of onderdelen, info over teams en rijders, geruchten, kortom alles wat collega bikers kan interesseren plaats je hier!
mountainbike lolo
Mountainbiker

Re: OS MOUNTAINBIKE zaterdag 23 AUGUSTUS

Post by mountainbike lolo »

hallo

ze zenden uit vanaf 4u (nacht) op sporza

groeten mtb lolo
Sunn Xtreme
Expert

Re: OS MOUNTAINBIKE zaterdag 23 AUGUSTUS

Post by Sunn Xtreme »

mountainbike lolo wrote:hallo

ze zenden uit vanaf 4u (nacht) op sporza

groeten mtb lolo
mtb is om 9u... eventjes 5uur later of een deel van uw nachtrust dat niet wegvalt :wink:
MaC'Red
Mountainbiker

Post by MaC'Red »

is er iemand die deze kan opnemen en branden op een cd of dvd schijfke ??
op vrijdag moet ik werken ( jammer genoeg ) en op zaterdag kan ik wel kijken in de ardennen maar niet opnemen wegens geen video in de chalet die we huren.

Red 8)
zaskar72
Mountainbiker

Post by zaskar72 »

Red Racer wrote:is er iemand die deze kan opnemen en branden op een cd of dvd schijfke ??
op vrijdag moet ik werken ( jammer genoeg ) en op zaterdag kan ik wel kijken in de ardennen maar niet opnemen wegens geen video in de chalet die we huren.

Red 8)
ja ik twijfel nog..
ik kan nog 1 dag verlof nemen in AUG
of wel neem ik hem op die vrijdag dan kan ik de race zien van de dames ofwel op 27/8 dan is het ENECO tour tijdrit in Mechelen
zaskar72
Mountainbiker

Post by zaskar72 »

ja ik ben dan toch @ home vrijdag ochtend dus zal met plezier kijken hoe Irena Kalentieva het goud pakt in een sprint tegen Marga Fulana... Allé das mijn droom scenario toch :drunk: :drunk: :drunk: :drunk: :drunk:

hup hup hup

en zaterdag vervoeg ik de Brigandbikers hahaha feestje bouwen alles om de mens te plezieren is aanwezig eten , drinken, MTB op scherm ... jiiiihhhhaaaaaa :bounce: :bounce: :bounce:
El Perro Diablo
Mountainbiker

Post by El Perro Diablo »

Zaskar72: als ge in Mechelen komt kijken, ik woon in't centrum waar de koers voorbijkomt, kunnen in 't café neffe mijn deur pinten pakken en koers kijken.
Ik bol zat ook naar de Bringanters.
zaskar72
Mountainbiker

Post by zaskar72 »

El Perro Diablo wrote:Zaskar72: als ge in Mechelen komt kijken, ik woon in't centrum waar de koers voorbijkomt, kunnen in 't café neffe mijn deur pinten pakken en koers kijken.
Ik bol zat ook naar de Bringanters.
ge bedoeld den ENECO hé?
dan werk ik moest keuze maken ...
als ze maar ni in de vaart vlammen aan frituur de Willy want das daar nogal straf gemaakt da parcours zenne #-o In ieder geval zullen er tijden genoteerd worden door de triathlon charels om hun te meten ... :wink:

allé tot zaterdag dan :bounce:
rocky
Mountainbiker

Post by rocky »

gaan ze de uitzendig van 9u volledig uitzenden,????? :( :(
ATEGEV
Mountainbiker

Post by ATEGEV »

Als ze het niet volledig gaan tonen op één, dan wel zeker op één HD, zoals als altijd als er Belgen aanwezig zijn.

Zou ook wel willen gaan kijken op grot scherm, maar lig liever in zetel voor het vermoeiend weekend. Rij dan naar Heuvelland (XCO) en vandaar naar Houffa (XCM).
RoelVTT
Mountainbiker

Post by RoelVTT »

Het Zwitserse kamp wordt blijkbaar vergezeld door Ralph Naef, terwijl Vogel, Sauser en Schurter ook al in Peking zijn. Is het toegestaan om invallers mee te nemen?
Post Reply