tune speedneedle

Positieve of negatieve ervaringen met produkt X. Is produkt Y zijn hoge prijs waard, of koop je beter produkt Z. Jouw ervaringen kunnen interessant zijn voor collega bikers.
Dickie
Mountainbiker

Post by Dickie »

bosse wrote:het wit leer word na verloop van tijd bruin achtig en ik heb ook rode strepen langs de binnenkant van mijn lies , da is u zeemvel dat schuurd
Je kan gelijk hebben.
Ik rij al 3 jaar met mijn tenueke en de naden aan de rand van de zeem zijn niet meer zo plat.
Nieuwe set is besteld :wink:
malmedy
Mountainbiker

Post by malmedy »

Wel niet zon leuk nieuws heb da nu ook gescheurde zeem en dan een duur zadel kopen waar je da ook bij hebt zie ik niet direct zitten .
Koene Biker
Mountainbiker

Tune speedneedle

Post by Koene Biker »

Ad info: ik heb m'n speedneedle (en nog een ander rood carbon zadel) op Kapaza geplaatst...
Ben toe aan iets anders.
the sentinel
Mountainbiker

Post by the sentinel »

Ik had met de nadruk op had ook een Tune Speedneedle op mijne MTB. Da spel zit idd super.
Probleempje echter, op de marathon in Biron heb ik moeten opgeven omdat bij een stuk 'vlammen' op iet wat oneffen weg mijn zadel gewoon in 2 gekrakt was (een scheur van bijna 3/4de doormidden) bij een klein putteke.
Voor mij dus geen Full carbon licht zadel meer... Liever iets zwaarder en steviger.

Comfort super, stevigheid [-X
JanMan
Mountainbiker

Post by JanMan »

the sentinel wrote:Ik mijn zadel gewoon in 2 gekrakt was (een scheur van bijna 3/4de doormidden) bij een klein putteke.
Voor mij dus geen Full carbon licht zadel meer... Liever iets zwaarder en steviger.
Mailtje naar Peza trading en je krijgt onmiddelijk een ander.
the sentinel
Mountainbiker

Post by the sentinel »

Had ik dat eerder geweten... Hij ligt nu al ff in de vuilbak!!!
Benneke
Mountainbiker

Post by Benneke »

the sentinel wrote:Ik had met de nadruk op had ook een Tune Speedneedle op mijne MTB. Da spel zit idd super.
Probleempje echter, op de marathon in Biron heb ik moeten opgeven omdat bij een stuk 'vlammen' op iet wat oneffen weg mijn zadel gewoon in 2 gekrakt was (een scheur van bijna 3/4de doormidden) bij een klein putteke.

Comfort super, stevigheid [-X

Da voor een zadelke van 160-180 euro #-o

Toch ma gewoon bij een slr'ke houden dan :-?
Post Reply