18/11/07 De Panne Beach Endurance

Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
den blitze
Mountainbiker

Post by den blitze »

Dag gasten,

Heb juist naar action pfoto team gebeld en ze zouden morgen namiddag de foto's opsturen (betreft de emailzendingen). Heb de mijne betaald op 21/11/07. :bounce:
Nog even geduld dus.

mvg,
stiffmeister
Mountainbiker

Post by stiffmeister »

top 30 van het klassement staat op de site van het kustcriterium.
jonathan
Mountainbiker
Location: giant xtc composite reba wc sram X.O xt crossmax st wcs slr cannondale svc 700

Post by jonathan »

als ze dit een tussen klassement noemen , amai
bij de dames staan er zelfs niet op en er staat zelfs een man ertussen ,

zelfs de uitslag van de dames in de panne klopt nog steeds niet ,
dit werd gemeld aan de organisatie
maar er word niks aan gedaan ,
wat geeft dat nu 1of2 plaatsen verschil , (op 25vrouwen heel veel )

het geld is binnen hé
easyrider
Mountainbiker

Wat een amateurisme

Post by easyrider »

Een tussenklassement ??? Man man man wat een amateurisme en dit voor wedstrijden met zo een ferme inschrijvingsprijzen !
In het tussenklassement van de dames werd géén enkele rekening gehouden met de klacht die ik gefaxt en doorgebeld heb naar de organisatie van de panne.

De dames op de 7e en de 9 plaats in de Panne zijn gedubbelden. Maar ze hebben dit blijkbaar nog altijd niet opgelost.

Hoe kan je eigenlijk iemand bereiken van da kustcriterium is er daar een verantwoordelijk voor ?...

Amai inschrijvingen van +/- 20 euro aan 1400 deelnemers een makkelijke manier om rijk te worden als je het mij vraagt. Bijna een miljoen oude Belgische franken !!!

Ik heb nog nooit geklaagd over inschrijvings gelden vorig zomer was ik er als eerste bij om de klachten over de inschrijving voor het WK marathon goed te praten. Maar daar was de organisatie te minste op en top! Daar voor zal ik zeker nooit klagen om te betalen. Maar zo een gezever daar baal ik echt van :oops:

Als het zo zit dan kijk al ferm uit naar het xc-seizoen.

En by the way nog even dit. Zijn de dames dan zo onbelangrijk. Volgens mij zien die dubbel zo veel af als de mannen en verdienen ze dus zeker evenveel respect zeker ... De Belgische Kampioen kreeg in de Panne niet eens een papiertje voor de eerste Box ! Wat een verschil als de Belgisch kampioen van de heren eens komt meedoen. Tis een Schande...

Zondag terug aan de start in Oostende voor een hopelijk veel betere organiatie en een minder amateuristische uitslagverwerking.
freee
Mountainbiker

Duupje

Post by freee »

Ben zelf ook niet te spreken over De Panne Endurance.
Wegens pech en na wat gezaag net op tijd ons startnummer toch nog gekregen, dan met de auto richting beach, daar onze veloos eruit genomen en bleek alweer pech te hebben, platte band achteraan. Daarop hebben we ons gesplitst,en ben ik naar de start gereden, eenmaal bijna op de dijk vraag ik waar de start is, stuurt er me daar een of andere pipo van de organisatie met zwaaiende armen rechts de dijk op...waarvan ik dan denk, sjit, de start is al gegeven, achtervolgen maar, ik rij me de longen uit het lijf, tsnot komt langs mijn oren uit, kom ik verderop terug iemand tegen waaraan ik vraag 'of ze ver voor zijn' die antwoord niet...verderop voor ik de lus inrij duinen vraagt een troske uitwaaaiende pipoos van de organisatie 'waarom zieje ni meeje mè de bènde?', ikzelf zeg tussen het naar lucht happen door dat ik blijkbaar te laat gestart ben door allerlei pech..., geen reactie van die personen...na deze lus te hebben afgelegd rij ik terug langs die personen om via het dalen terug het harde zand op te komen...steeds nog niemand van de organisatie die mij op de hoogte brengt, dan terug alleen vollenbak richting frankrijk...blijkt dat daar het bord 'start' staat...ik kom bijna groen van woede, heel mijn lijf binnenstebuiten gereden om te kunnen aansluiten, bleek dat ik nog starten moest... (Diene pipo van in tbegin heeft me geheel verkeerd gestuurd, dien dacht dat ik al een lus gereden had terwijl de start nog ni gegeven was...)
Oke, de moed niet laten zakken, gestart, lus gereden richting frankrijk, na er ongeveer 10 te hebben opgeraap van de echte juiste starters en de laatste keer voor de panne de duinen in te moeten heb ik er dan toch maar wijselijk de brui aan gegeven.
Ok, ik weet het en ik hoor je het allemaal al zeggen, ikzelf moet weten waarnaar en hoe, maar eenmaal het zo krap is qua tijd en met alle pech die we hadden om te kunnen starten vertrouw je op de verantwoordelijken.

Kom ik daarvoor af, betaal ik daarvoor inschrijvingsgeld?
Was op en top gemotiveerd...In Bredene heb ik mijn tijd verbeterd van een goed half uur en daar maar eigenlijk kunnen starten na 1,5ronde wiel aan wiel te hebben moeten rijden...
Het toppunt van al was dat mijn medebiker met platte band zichzelf nog ne nieuwen gestoken en een andere biker met platte band geholpen heeft en nog kunnen aansluiten is voor de start.

Dan zeg ik je, na 1 ronde volledig sjoko gereden te zijn, te rillen van de kou, en azo ne mentale moker te hebben ontvangen KUNNEN ZE GODVERDOMME ALLEMAAL MIJN KLOTEN KUSSEN IN DE PANNE !
EASY MONEY.
ELK MAG PEINZEN EN DOEN WA IE WIL MAAR MIJ ZIEN ZE DAAR NI MEER IN DE PANNE
INDERDAAD LEVE 'XC'!

Na het forum te hebben gelezen en te zien dat ik blijkbaar niet de enige ben die miscontent is besloot ik dit toch met jullie te delen, alhoewel ik het voor mezelf ging houden omdat ik er nog ni goed van ben.
de mauve
Mountainbiker

Post by de mauve »

heb wel zin om dit jaar en eerste keer eens te proberen in de panne. Maar moet je echt goed getraind zijn of is het kunnen uitdoen van een bloso route basis genoeg? Anders wacht ik nog een jaartje hé tot is wat beter ben...
polletje
Mountainbiker

Post by polletje »

kort samengevat : meedoen, extra trainen en strandbandjes aanschaffen
de mauve
Mountainbiker

Post by de mauve »

ben echt nog een beginner ma als ik de foto's zie van vorige edities dan steekt da echt wel mijn ogen uit :-D . Kga nog hard verder trainen en binnen enkele maanden zie ik dan wel. Heb trouwens nog nooit in zand gereden (links en rechts al is een klein strookske). Ook heb ik schrik van de afstand. 50 km is wel lang. Rij nu meestal tussen de 30 en 40 km (gem. rond de 19 a 20).
We zien wel hé
Nesten
Mountainbiker
Location: Cannondale Rush 600 black - lefty vork - upgrade SRAM X.0

Post by Nesten »

Ik zal me dit jaar ook eens wagen in De Panne. Vroeger reeds 2x meegedaan in Oostduinkerke.

Weet iemand trouwens waarom de strandrace van Oostduinkerke niet meer doorgaat. Ik vond het nog een tof parcours : afwisselend lange strandpassage (op het groot verzet) met enkele pittige stroken en loopzones door de duinen.
Cyclingbeast
Mountainbiker
Location: Eddy Merckx grand prix, Minerva tempest, BH Expert Trail

Post by Cyclingbeast »

Nesten wrote:
Weet iemand trouwens waarom de strandrace van Oostduinkerke niet meer doorgaat. Ik vond het nog een tof parcours : afwisselend lange strandpassage (op het groot verzet) met enkele pittige stroken en loopzones door de duinen.
Ik denk dat de chaos van vorig jaar er veel mee te maken heeft,
zie: http://www.mountainbike.be/forum/viewto ... sc&start=0
Post Reply