15/08/08 Poperinge

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
de wes
Mountainbiker

Post by de wes »

Nat of niet, wij komen met z'n vieren. Het zal minimum de 60 worden. Hopelijk kan ik de anderen overtuigen om minimum de 80 te doen [-o< [-o< [-o<
THE_MaRiJn
Mountainbiker

Post by THE_MaRiJn »

Maartend wrote:
THE_MaRiJn wrote:Zou er iemand weten of het kwaad kan die toertocht te rijden met gebroken spaak in achterwiel? :bounce:
Keb namelijk gn tijd om em te laten vervangen tegen vrijdag :evil:
Alvast bedankt :wink:
Hangt idd van allerlei zaken af. Maar als je echt een eind wilt gaan rijden zou ik het toch niet doen. Je hgaat langzaamaan een slag in je wiel krijgen en mocht er nog een spaak knallen, kom je echt in de problemen.
Dus, even een half uurtje vrijmaken of een noodspaak plaatsen.
Merci voor de raad :-D
Kga et tg ni riskeren om helemaal in panne te vallen #-o
Maar het nadeel is dat ik zelf gn spaak kan steken en mn fietsenmaker in verlof is, mja, tga voor volgend jaar worden é dan :wink:
btw: wa bedoel je met ne noodspaak?

grtz
sliekske
Mountainbiker

Post by sliekske »

THE_MaRiJn wrote:mn fietsenmaker in verlof is, mja, tga voor volgend jaar worden é dan :wink:
#-o #-o
Je kan natuurlijk ook altijd eens een andere fietshandel bezoek en die mensen vragen om het te herstellen :wink:
THE_MaRiJn
Mountainbiker

Post by THE_MaRiJn »

slijkcrosserke wrote:
THE_MaRiJn wrote:mn fietsenmaker in verlof is, mja, tga voor volgend jaar worden é dan :wink:
#-o #-o
Je kan natuurlijk ook altijd eens een andere fietshandel bezoek en die mensen vragen om het te herstellen :wink:
Heb ik nu gedaan :lol:
Het ga hersteld zijn tegen morgen dus mij kan je ook verwachten in Poperinge =D>
grtz
MacMan
Mountainbiker
Location: EpicS-works & SJ Marathon.Scott addict Di2, canyon endurance Di2

Post by MacMan »

ben ook geinteresseerd in het parcours( niet de hoogtemetes vd site dus!)
om gezien de weersconditie te beslissen welke afstand het wordt!
zie het als een beetje service naar de vele potentiele deelnemers.

zoals ook vooraf te zien was op de site's s van andere tt's uit de streek (frontbikers/reningelst etc...)
Don Cortisoni
Mountainbiker

Post by Don Cortisoni »

Bike Devils Pittem ook aanwezig voor hun enige zomer MTB toer van het jaar. Vertegenwoordigd door vermoedelijk Don Cortisoni, Koenego, Fast Eddy, Kurt Donwhill en Ignacev.

's Avonds mossels gaan fretten, naar 't schijnt zijn de prijzen gezakt

Ciao
the grandmaster
Mountainbiker

Post by the grandmaster »

delsolke wrote:
mtbkris wrote:
delsolke wrote:om te baggeren (vb één strook) vind ik niet erg, tis nog altijd mtbn hé :) ploeteren dat doen we ^^
mtbn is geen synoniem v ploeteren he,waar haal je het? #-o

Als gy da graag doet is da uw zaak,daar heb je zelf gene velo v nodig.

Ik fiets liever dan te baggeren ,vandaar myn vorige vraag zodat het geen wandeltocht wordt.
als je mtbt is het ook niet de bedoeling dat je op de baan rijdt (anders koop je een koersfiets) en blijkbaar verstaan we niet hetzelfde onder 'ploeteren' (= bij mij: een modderstrook maar dat je mooi kan doorrijden als je stuurvaardig bent) wat jij verstaat onder ploeteren is dat je er niet doorkan en te voet moet gaan, dat bedoelde ik ook niet

maar wat is het nut dat je allemaal wil mtbn, maar wil hebben dat het kurkdroog ligt
Heb maandagavond nog eens de lus Cassel-Cats afgereden, en toen was alles nog kurkdroog. T had er wel nog nie zoveel geregend, maar aan de onverharde stroken te zien, kunnen die best nogal wat water verdragen. Ploeteren zal het zekers niet worden.
Alleen vermoed ik dat de Cassel via de motopiste zal worden beklommen, en dat zou bij felle regen misschien wel een probleemke kunnen geven om boven te geraken...
Hoedanook start ik met michelin-dry voor de 120. (ik weiger principieel in de maand augustus modderbanden op te leggen)

Alleen bij felle regen op de dag zelf, zou ik overwegen een kleinere afstand te nemen, en wat langer in Maeckeblyde te vertoeven :wink:
uncle sam
Mountainbiker

Post by uncle sam »

MacMan wrote:ben ook geinteresseerd in het parcours( niet de hoogtemetes vd site dus!)
om gezien de weersconditie te beslissen welke afstand het wordt!
zie het als een beetje service naar de vele potentiele deelnemers.

zoals ook vooraf te zien was op de site's s van andere tt's uit de streek (frontbikers/reningelst etc...)
In de zaal zullen grote plannen met de verschillende trajecten uithangen in A1 formaat. De keuze kun je daarop vastleggen.
sliekske
Mountainbiker

Post by sliekske »

THE_MaRiJn wrote:Heb ik nu gedaan :lol:
Het ga hersteld zijn tegen morgen dus mij kan je ook verwachten in Poperinge =D> grtz
=D> =D> =D> =D>
MacMan wrote: zie het als een beetje service naar de vele potentiële (even verbeterd) deelnemers.
Mijn excuses, maar wie vindt dat de jongens van Poperinge niet voldoende service leveren voor / tijdens en na de tocht is ofwel ENORM veel gewend of een beetje aan het mierenneuken.
Gebruik eens jullie gezond verstand (moeilijk voor sommigen ik weet het)
Het giet met bakken: het zal dus nat liggen, slijk zit er ook dik in, maar ze doen alles om het berijdbaar te houden
Of het lastig zal zijn: NEE, de kemmel- zwarte- rode- scherpe- cassel- catsberg .... zijn allemaal gemakkelijk (toch bergaf :wink: )
Welke richting gaat de tocht uit: van het heuvelland naar Frans-Vlaanderen en terug #-o
Offroad: Enkel als het je eerste keer is in deze streek zal het vernieuwend zijn. De streek wordt door de groene jongens bewaakt, je kan je als organisatie geen streken permitteren.

En wie zich in zijn gat gebeten voelt
Sorry, kheb gewoon ne mottige dag achter de rug
En nee de organisatie is niet verantwoordelijk voor mijn uitspraken.

Effen mijn Quote hieronder checken, dan blijft het leuker :wink:
micro-be
Mountainbiker

Post by micro-be »

mathieu wrote:VOOR DE ORGANISATIE zeker nie vo tweer techniese dingn uitlatan want in dardennen doe ze da ook nie int mountainbike mag het wel eens heel technies zijn e in dardenen eb ik daar nog niemand horen van klagen dat te moeilijk is
voila tegen die vent kun je klappen zi
al doe ik maar de 60km ik hoop dat het vettig is.
Post Reply