zaterdag bij de aldi :dvd's voor 7.99 €
keuze uit The Bourne Ultimatum, American Gangster, Night at the Museum, Oceans 13, Trade, Zwartboek, Verlengd Weekend, Last King of Scotland, Haai Baai, Arthur and the Minimoys, Hairspray, Mr. Brooks of Because I said so
Het Filmtopic
Omdat het niet altijd over mountainbike hoeft te gaan...... Zet een boompje op over alles wat NIET met mountainbike te maken heeft maar hou het wel deftig.
- devil biker
- Mountainbiker
gisteren Eastern Promises bekeken
David Cronenberg volgt een beetje de lijn van A History of Violence maar dan met een Russisch accent ipv dat vettig Texaans klapke
rustig begin, flinke inleiding over de personages, hun onderlinge relaties blablabla en op een gegeven moment spat het geweld van het scherm
duistere maffiafilm die ik zeker weet te appreciëren
David Cronenberg volgt een beetje de lijn van A History of Violence maar dan met een Russisch accent ipv dat vettig Texaans klapke
rustig begin, flinke inleiding over de personages, hun onderlinge relaties blablabla en op een gegeven moment spat het geweld van het scherm
duistere maffiafilm die ik zeker weet te appreciëren
- devil biker
- Mountainbiker
Post by devil biker »
deze middag hem eindelijk gaan zien,de batman film.
echt zalig.
kijk al uit naar de volgende met cat whoman gespeeld door angelina golie
http://www.hln.be/hln/nl/1312/Angelina- ... elen.dhtml
echt zalig.
kijk al uit naar de volgende met cat whoman gespeeld door angelina golie
http://www.hln.be/hln/nl/1312/Angelina- ... elen.dhtml
van het slechte weer geprofiteerd om een filmsessieke in te lassen
i am legend + no country for old men waren mijn deel
no country for old men is echt wel goed maar om daar nu zoveel Oscars aan te geven
sterke film daar niet van
zit wel goed in mekaar, lekker zwarte humor en klasse-acteurs
i am legend dan: de paranoia van het hoofdpersonage druipt van het scherm en met een verhaallijn als deze is dat zeker een must! vrij gedetailleerde effecten, schitterende nabootsing van een verlaten NY en een realistisch gebracht verhaal. Geen topfilm maar zeker de moeite waard.
i am legend + no country for old men waren mijn deel
no country for old men is echt wel goed maar om daar nu zoveel Oscars aan te geven
zit wel goed in mekaar, lekker zwarte humor en klasse-acteurs
i am legend dan: de paranoia van het hoofdpersonage druipt van het scherm en met een verhaallijn als deze is dat zeker een must! vrij gedetailleerde effecten, schitterende nabootsing van een verlaten NY en een realistisch gebracht verhaal. Geen topfilm maar zeker de moeite waard.
Dus de moeite om toe te voegen aan mijn dvd-collectie?Daaf wrote:i am legend dan: de paranoia van het hoofdpersonage druipt van het scherm en met een verhaallijn als deze is dat zeker een must! vrij gedetailleerde effecten, schitterende nabootsing van een verlaten NY en een realistisch gebracht verhaal. Geen topfilm maar zeker de moeite waard.
- Ruben S.
- Mountainbiker
Zeker!!!Duffman wrote:Dus de moeite om toe te voegen aan mijn dvd-collectie?Daaf wrote:i am legend dan: de paranoia van het hoofdpersonage druipt van het scherm en met een verhaallijn als deze is dat zeker een must! vrij gedetailleerde effecten, schitterende nabootsing van een verlaten NY en een realistisch gebracht verhaal. Geen topfilm maar zeker de moeite waard.
² (anders zat hij ook niet in de mijneRuben S. wrote:Zeker!!!Duffman wrote:Dus de moeite om toe te voegen aan mijn dvd-collectie?Daaf wrote:i am legend dan: de paranoia van het hoofdpersonage druipt van het scherm en met een verhaallijn als deze is dat zeker een must! vrij gedetailleerde effecten, schitterende nabootsing van een verlaten NY en een realistisch gebracht verhaal. Geen topfilm maar zeker de moeite waard.
Ruikt sterk naar the X-Files... is wel van de regisseur van Transsiberian met o.a. Ben Kingsley (Ghandi, recenter You Kill Me) en Woody Harrelson (Natural Born Killers & The People vs. Larry Flynt), goeie film! Onlangs ook 'Boy A' gezien: prachtige film!J.E. wrote:gisteren S01E01 van Fringe gezien,
Idd, super machtige film... Prachtig in beeld gebracht... I like it!endorfin wrote:Perfume the story of a murderer, onbekend en zeer goed !
'American Gangster' was ook een film om uw vingers van af te likken, eigenlijk alles wat Ridley Scott maakt is grandioos.
Ook grote fan van Robert Rodriguez en we moeten nog een jaartje wachten op 'Sin City 2', maar ondertussen wel genoten van 'Grindhouse' wat mij dus bij 'Death Proof' van Quentin Tarantino brengt, waar ik echt van genoten heb.