Grand raid Godefroy

Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
Vipertr
Mountainbiker

Post by Vipertr »

Ik heb reeds mijn startnr gekregen. Weet iemand tot hoe laat je vrijdag kunt starten? Moet je je nog ergens aanmelden of kan je direct beginnen aan de nachtrit?
serge
Mountainbiker
Location: Yeti old skool. Seven Sola/IMX 29er custom, Roubaix.

Post by serge »

Willy D wrote:
serge wrote: Ik heb er zin in.

succes!
Thanx, je weet hoe lang ik deze al wil rijden, en nu ik eens niets anders aan de hand heb grijp ik deze kans met beide handen. (o)
Welke afstand ga jij rijden?
Willy D
Mountainbiker

Post by Willy D »

[quote="serge"][quote="Willy D"][quote="serge"]
Ik heb er zin in.[/quote]

succes![/quote]

Thanx, je weet hoe lang ik deze al wil rijden, en nu ik eens niets anders aan de hand heb grijp ik deze kans met beide handen. (o)
Welke afstand ga jij rijden?[/quote]

de 40, samen met mijn oudste zoon...die is 14 maar diabeet, dus kan ik hem niet alleen laten rijden.

maar we komen jullie uitwijven (en die 160 staat al op mijn fiets-cv :wink: )
serge
Mountainbiker

Post by serge »

Willy D wrote:
serge wrote:
Willy D wrote:
succes!
Welke afstand ga jij rijden?
de 40, samen met mijn oudste zoon...die is 14 maar diabeet, dus kan ik hem niet alleen laten rijden.

Ok, 40 km in de ardennen is voor een 14 jarige zeker genoeg.

Ik weet dat jij die 160 km al op je cv hebt, toch altijd knap dat je kunt zeggen dat je die gereden hebt. =D> Ik hoop dat binnenkort ook te zeggen.
Willy D
Mountainbiker

Post by Willy D »

[quote="serge"][quote="Willy D"][quote="serge"][quote="Willy D"][quote="serge"]
Ik heb er zin in.[/quote]

succes![/quote]

Welke afstand ga jij rijden?[/quote]

maar we komen jullie uitwijven (en die 160 staat al op mijn fiets-cv :wink: )[/quote]

Ik weet dat jij die 160 km al op je cv hebt, toch altijd knap dat je kunt zeggen dat je die gereden hebt. =D> Ik hoop dat binnenkort ook te zeggen.[/quote]

effe off-topic: als 14-jarige zou hij dat alleen moeten kunnen (en ik de 160), maar door zijn suikerziekte kan ik hem niet alleen laten. Eens hij wat ouder is, kan hij met anderen meerijden. Maar nu blijf ik altijd achter hem fietsen.

Gij die 160: dat mag geen probleem zijn...de SBM is een pakske straffer...alleen hopen op goed weer.
Maar we komen naar de start kijken :-D
serge
Mountainbiker

Post by serge »

Willy D wrote:
serge wrote:
Willy D wrote: de 40, samen met mijn oudste zoon...die is 14 maar diabeet, dus kan ik hem niet alleen laten rijden.

Ik weet dat jij die 160 km al op je cv hebt, toch altijd knap dat je kunt zeggen dat je die gereden hebt. =D> Ik hoop dat binnenkort ook te zeggen.
effe off-topic: als 14-jarige zou hij dat alleen moeten kunnen (en ik de 160), maar door zijn suikerziekte kan ik hem niet alleen laten. Eens hij wat ouder is, kan hij met anderen meerijden. Maar nu blijf ik altijd achter hem fietsen.

Gij die 160: dat mag geen probleem zijn...de SBM is een pakske straffer...alleen hopen op goed weer.
Maar we komen naar de start kijken :-D
Das tof, tot september dan.
JanJ
Mountainbiker

Post by JanJ »

Ik zou graag nog gaan voor de 70 km. Ik vraag me alleen af op welke camping jullie verblijven (kwestie van niet te ver uit de buurt te staan van de start)

Jan
Willy D
Mountainbiker

Post by Willy D »

[quote="JanJ"]Ik zou graag nog gaan voor de 70 km. Ik vraag me alleen af op welke camping jullie verblijven (kwestie van niet te ver uit de buurt te staan van de start)

Jan[/quote]
halliru...gemeente camping, betalen voor douchejeton, geen kantine. Basic, maar op 500 vlakke meters van de startplaats verwijderd (centrum Boullion)
em deka
Mountainbiker

Post by em deka »

Naar het schijnt is een medisch attest verplicht voor de 130 en 160 km. Moet je dit mee opsturen met de inschrijving of hoe zit dat?
ice25
Mountainbiker

Post by ice25 »

Moet je reserveren voor die camping?

en hoe moet je dat doen?
Post Reply