15/08/08 Poperinge
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Lijkt me inderdaad een leuk initiatief, maar het motto zal zeker wel van een verdorven geest komen mn gedachtPureestoemperke wrote:Yep,
Als parkoursbouwer van XL Poperinge nog een tip om wat grammen lichter door ons landschap te klieven: we plaatsen een standje in de zaal waar iedereen zijn petje, bandana of look-alike-hoofddeksel kan in deponeren t.v.v. een inzamelingsactie van een lokale pastoor die zijn een bevriende missionaris wil helpen om een "prijzentafel" samen te stellen voor het organiseren van wedstrijdjes met plaatselijke coureurs-in-spé...
dit onder 't motto van "'t klakske in 't zakske" !!
- THE_MaRiJn
- Mountainbiker
Post by THE_MaRiJn »
Ik zal normaal ook van de partij zijn
(afhankelijk van et weer
)
Het zal de 80km worden denkek
Na de Fronttoertocht in Ieper heb ik wel nog zin gekregen in het Heuvelland
grtz
Het zal de 80km worden denkek
Na de Fronttoertocht in Ieper heb ik wel nog zin gekregen in het Heuvelland
grtz
- Bertinus
- Mountainbiker
Uitgezonderd deze morgen tot een uur of 9 heeft het in Heuvelland niet meer geregend. Enorm veel wind maar een blauwe lucht.
Maandag met Uncle Sam een toerke rond de Rode en Zwarte berg gedaan en het parcour lag er (op sporadische passages na) er kurkdroog bij. Ook even door gereden naar de Catsberg en daar wordt het smullen als ik Uncle mag geloven
Maandag met Uncle Sam een toerke rond de Rode en Zwarte berg gedaan en het parcour lag er (op sporadische passages na) er kurkdroog bij. Ook even door gereden naar de Catsberg en daar wordt het smullen als ik Uncle mag geloven
- red eagle
- Mountainbiker
bedoel eigenlijk meer een stratenplan waar het parcours op staat niet een overzichtsgrafiek.Rodenbach wrote:zie allereerste postred eagle wrote:Kan je ergens plannetjes vinden van de verschillende parcours? (zoals vorig jaar)
Vorig jaar was het mogelijk om deze te downloaden.
http://home.scarlet.be/~mtbpops/beelden ... rkoer.html
- sean braire
- Mountainbiker
Post by sean braire »
Na 47km is er bevoorrading en daar moet je kiezen.rubber-12 wrote:Is de splitsing 60-80 km redelijk ver tegen het einde van de 60 km?
Uit het hoogteprofiel dacht ik zoiets te kunnen opmaken.
De beentjes hebben dan wat meer inspraak.
- Redbullbiker
- Mountainbiker
Post by Redbullbiker »
mathieu wrote:VOOR DE ORGANISATIE zeker nie vo tweer techniese dingn uitlatan want in dardennen doe ze da ook nie int mountainbike mag het wel eens heel technies zijn e in dardenen eb ik daar nog niemand horen van klagen dat te moeilijk is
Hierzie den Mathieu,
rij je deze ook in Poperingen?Als ik hem doe is daar voor de 3x al.
Vorig jaar de xxl gereden.
- Redbullbiker
- Mountainbiker
Post by Redbullbiker »
mathieu wrote:VOOR DE ORGANISATIE zeker nie vo tweer techniese dingn uitlatan want in dardennen doe ze da ook nie int mountainbike mag het wel eens heel technies zijn e in dardenen eb ik daar nog niemand horen van klagen dat te moeilijk is
Hierzie den Mathieu,
rij je deze ook in Poperingen?Als ik hem doe is daar voor de 3x al.
Vorig jaar de xxl gereden.