15/08/08 Poperinge
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Bedankt Flupke informatie uit de eerste hand is altijd leuk en zeker en vast zulke informatie. Normaal kom ik vrijdag uit Dendermonde afgezakt om de 125 km te doen, heb afgelopen zondag in Aalst al goed kunnen oefenen op de 122 km en ik moet zeggen dat het parcours er ook veel beter bij lag dan ik had verwacht. We gaan de site zeker en vast met meer dan normale belangstelling gade slagen en hopen op droog weer zodat we voor de eerste keer kunnen genieten van het MTB in jullie mooie streek
- Lichterveldenaere
- Mountainbiker
Post by Lichterveldenaere »
even
Met de Steenbakkers vonden we deze Regiotour nu net de meest gesmaakte editie. We hebben direct weer dat regenweer besteld voor volgend jaar!barty wrote: Maar ik denk echter niet dat dit ooit een "ploetertocht" wordt zoals de Regiotoer van dit jaar. Aan de finish heb ik daar luidop gezegd aan al degenen die het wou horen ..."dit nooit meer".
- mega mindy
- Mountainbiker
Post by mega mindy »
heyhey ik ga er ook zijn van de partij ma tzal ma een kort ritje worden want ik zal ni veel geslapen hebben. kheb de nacht gehad. Maar ik geef ni op mooie training voor houffa 
de toestand van het weer kan je ook altijd live volgen op de webcam van poperinge:
http://www.poperinge.be/webcam.htm

http://www.poperinge.be/webcam.htm
- MoozeMeiske
- Mountainbiker
- Location: ne zwarten met een bitje roze en ne witten met een bitje zwart
Post by MoozeMeiske »
Vorig jaar deze niet kunnen rijden door een gebroken pols, dit jaar wel van de partij! Ik heb gehoord dat het wel de moeite is. Het zal voor mij de small of de medium worden... 
-
fietsertjeAnn
- Mountainbiker
Post by fietsertjeAnn »
Vorig jaar niet gereden wegens op vakantie. Dit jaar al thuis dus als 't niet regent, komen we ook afgezakt naar Poperinge en gaan voor de 125 km. Hopelijk ligt het er doenbaar bij en zijn de benen goed want anders zal het enkele keren van sterven zijn.