Racing Ralph voor / Furious Fred achter
Positieve of negatieve ervaringen met produkt X. Is produkt Y zijn hoge prijs waard, of koop je beter produkt Z. Jouw ervaringen kunnen interessant zijn voor collega bikers.
Als je graag wat wil rusten onderweg dan moet je zeker Furious Fred rijden,ben er al 10 maal met plat gereden en dan heb ik er nog niet mee gemountainbiked.Ik heb er hier nog 2 liggen je mag ze komen halen.
Als het toch goed moet bollen neem de Geax Saguoro TNT of de Hutchinson Python Allready light beide vullen met da vuil spul en je bent voor een tijdje gerust.
Als het toch goed moet bollen neem de Geax Saguoro TNT of de Hutchinson Python Allready light beide vullen met da vuil spul en je bent voor een tijdje gerust.
-
snellebeentjes
- Mountainbiker
Post by snellebeentjes »
Biba of tubeless? Welke luchtdruk dat er dan in de banden?roger wrote:Als je graag wat wil rusten onderweg dan moet je zeker Furious Fred rijden,ben er al 10 maal met plat gereden en dan heb ik er nog niet mee gemountainbiked.Ik heb er hier nog 2 liggen je mag ze komen halen.
Ik zelf heb niet te klagen over FF in het zomerzseizoen! Ik rij tubeless en vrij slappe spanning!
-
pieter mels
- Mountainbiker
- Location: cannondale scalpel team replica & Van nicholas astraeus
Post by pieter mels »
ik rijd zelf met maxxlite 310 ook een lichtgewicht, die zou ook niet zo lekbestendig zijn. heb er zelf nog nooit plat mee gereden. denk dat je gewoon domme pech hebt gehad dat je ze 10 x lek hebt gereden.roger wrote:Als je graag wat wil rusten onderweg dan moet je zeker Furious Fred rijden,ben er al 10 maal met plat gereden en dan heb ik er nog niet mee gemountainbiked.Ik heb er hier nog 2 liggen je mag ze komen halen.
ligt ook een beetje aan je rijstijl denk ik, je moet gwoon iets netter rijden.