Houffamarathon 2008
Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
- Knurrebikers lady
- Mountainbiker
- Location: Specialized Epic Expert Fsr - Thompson Trail - Zannata koersfiets
Post by Knurrebikers lady »
Ingeschreven op 05/08 in de voormiddag, zal dus vermoedelijk niet bij de eersten startenZotte Marre wrote:Hey Lady, dan zult ge veel compagnie hebben, er zijn er een hoop voor de 100 (ge weet waar ge die info kunt vinden, he)Knurrebikers lady wrote:Ingeschreven voor de 100km, zal me beetje bij de herders voegen (waarvoor alvast bedankt Herdertjes)
Zijt ge al lang ingeschreven? Kwestie van geen gaten te moeten dicht rijden in 't begin, want dat zou zonde van de energie zijn, hé.
Wanneer plan je te komen?
Gaten dichten
Nog veel werk aan de winkel
Ik vertrek de zaterdagmorgen met Herder Steven en rij de zondagavond nog huiswaarts.
Tot dan !
- Redbullbiker
- Mountainbiker
Post by Redbullbiker »
Knurrebikers lady wrote:Ingeschreven op 05/08 in de voormiddag, zal dus vermoedelijk niet bij de eersten startenZotte Marre wrote:Hey Lady, dan zult ge veel compagnie hebben, er zijn er een hoop voor de 100 (ge weet waar ge die info kunt vinden, he)Knurrebikers lady wrote:Ingeschreven voor de 100km, zal me beetje bij de herders voegen (waarvoor alvast bedankt Herdertjes)
Zijt ge al lang ingeschreven? Kwestie van geen gaten te moeten dicht rijden in 't begin, want dat zou zonde van de energie zijn, hé.
Wanneer plan je te komen?.
Gaten dichtenVoor dit jaar ben ik al super content als ik de 100 kan uitrijden. Voor deze winter langere trainingen en in 2009 heb ik andere doelstellingen (lees langere ritten, beachraces, chrono's en lcmt). We'll see.
Nog veel werk aan de winkel![]()
Ik vertrek de zaterdagmorgen met Herder Steven en rij de zondagavond nog huiswaarts.
Amaai de 100 km je moet in goeie doen zijn.
Beachrace kan je al inschrijven heb ik gezien ,ik doe ze allemaal mee ,na houffa doe ik 6uren in Kortenberg mee.
Je hebt goeie vooruitzichten om te trainen
Tot dan !
- Redbullbiker
- Mountainbiker
Post by Redbullbiker »
Knurrebikers lady wrote:Ingeschreven op 05/08 in de voormiddag, zal dus vermoedelijk niet bij de eersten startenZotte Marre wrote:Hey Lady, dan zult ge veel compagnie hebben, er zijn er een hoop voor de 100 (ge weet waar ge die info kunt vinden, he)Knurrebikers lady wrote:Ingeschreven voor de 100km, zal me beetje bij de herders voegen (waarvoor alvast bedankt Herdertjes)
Gaten dichtenVoor dit jaar ben ik al super content als ik de 100 kan uitrijden. Voor deze winter langere trainingen en in 2009 heb ik andere doelstellingen (lees langere ritten, beachraces, chrono's en lcmt). We'll see.
Beachrace kan je al inschrijven heb ik gezien ,ik doe ze allemaal mee ,na houffa doe ik 6uren in Kortenberg mee.
Tot dan !
- Redbullbiker
- Mountainbiker
Post by Redbullbiker »
Tot dan !
- Knurrebikers lady
- Mountainbiker
- Location: Specialized Epic Expert Fsr - Thompson Trail - Zannata koersfiets
Post by Knurrebikers lady »
@ Redbullbiker:
Zoals ik al zei ... nog véééél werk aan de winkel dus.
Tot dan !
Zoals ik al zei ... nog véééél werk aan de winkel dus.
Tot dan !
- J.E.
- Mountainbiker
komt ongeveer overeen met mijn gedacht....Ing.Frag wrote:Ik neem mee:
- binnenband
- zo fleske schuim alsek platte band heb (tubeless)
- CO cartridge + houder
- Sleutelsetje
- Pomp
- GSM + verzekering + geld
(indien geen bevoorradingen: camelback, 2 drinkpullen en veeel gellekes)
uw tubelessbanden waarmee ge rijdt, zijn dit echte UST banden, want da zal nie gemakkelijk zijn om op/af te leggen in't "veld".... En als ge tubeless rijdt met niet echte UST banden, hoe gaat ge die opgeblazen krijgen...
en wa t bedoeld ge exact met zo fleske schuim? link? merk?