Heb de tocht vrijdag gereden en deze was dik in orde.
Er zijn ook veel foto's genomen tijdens de avondrit.
Komen deze soms ergens online?
10/08/08 - Vlezenbeek
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
- duvalleken
- Mountainbiker
- mini bergaffer
- Mountainbiker
Post by mini bergaffer »
Ik heb de 30 gereden die eigenlijk maar 28 km was.
Schitterende tt, hier en daar een loopstrook vanwege dikke plakkende modder maar al bij al nog zeer goed bereidbaar.
Rijk gevulde bevoorrading.
Kort samengevat: een tocht waar ze mij volgend jaar weer zien.
mb
Schitterende tt, hier en daar een loopstrook vanwege dikke plakkende modder maar al bij al nog zeer goed bereidbaar.
Rijk gevulde bevoorrading.
Kort samengevat: een tocht waar ze mij volgend jaar weer zien.
mb
Dit was ik. Na 55km (van de geplande 100) is mijn voorwiel in een geultje tussen betonplaten gesukkeld. Ik ben toen rechts naar beneden in een prikkeldraad gevallen. Ik heb nog goed kunnen remmen waardoor ik zonder veel snelheid in de draad viel. Ik heb geen blauwe plekken maar wel een hoop krassen op rechterbovenbeen en aan mijn rechterarm.JoachimDG wrote:De persoon is afgevoerd met ziekenwagen en is vanavond ontslagen. Hij heeft een aantal hechtingen in de schouder en zijn linker bil. Zijn vriendin is hem gaan afhalen en hij kon nog stappen.bikecurl wrote:Er was een deelnemer nogal zwaar in de prikkeldraad terecht gekomen, vermits er al wat mensen naartoe gingen, ben ik er niet bij gebleven. Weet iemand hoe het ermee is ?
Voor de rest 80 km gedaan, volgens de GPS waren het er 90.Goede bepijling, veel modder, goede organisatie, lekkere cake en een originele bevoorading in de plantenwinkel .. met muziek.
![]()
Tot volgend jaar![]()
![]()
Greetz,
Joachim
De ambulance was er snel alsook de jeep die mijn fiets kwam ophalen. In het ziekenhuis van Halle is de diepste kras op mijn rechterarm genaaid over zo een 10cm.
Door onoplettendheid op een makkelijk stukje ofroad loop ik nu wat ongemakkelijk rond. Spijtig.
De tocht zelf vond ik schitterend (zoals zoveel hier blijkbaar).
Volgend jaar ben ik er waarschijnlijk opnieuw bij!
Grtz,
Karel
- Steven vd Eynde
- Mountainbiker
- Location: C'dale Flash - C'dale Rush Carbon 2 - C'dale SM500 - Endorfin Speed III
- Point7
- Mountainbiker
Ik heb hier ook de 55km gereden. Zoals vele hier blijkbaar ook de eerste keer in deze streek voor mij. Ik ben blij verrast en jaloers. Wat zijn onze kempen dan een saaie boel.
Parcours vond ik zeer goed. De klimmen gingen allemaal maar sommige afdalingen heb ik toch te voet gedaan wegens geen vertrouwen in de grip van mijn voorwiel. Ben ook 1 maal tegen de vlakte gegaan in de velden door de glibberige modder en een paar keer veel geluk gehad.
Parkeermogelijkheden voor de auto's waren goed georganiseerd door hele stukken weg af te sluiten.
De afpijling was in orde. 1 maal even verkeerd gereden (en ik was niet alleen) maar iemand van de organisatie was daar al direkt meerdere pijlen aan't hangen om het duidelijker te maken.
De bevoorradingen waren zeer ruim.
Kortom een tocht om te herhalen.
Parcours vond ik zeer goed. De klimmen gingen allemaal maar sommige afdalingen heb ik toch te voet gedaan wegens geen vertrouwen in de grip van mijn voorwiel. Ben ook 1 maal tegen de vlakte gegaan in de velden door de glibberige modder en een paar keer veel geluk gehad.
Parkeermogelijkheden voor de auto's waren goed georganiseerd door hele stukken weg af te sluiten.
De afpijling was in orde. 1 maal even verkeerd gereden (en ik was niet alleen) maar iemand van de organisatie was daar al direkt meerdere pijlen aan't hangen om het duidelijker te maken.
De bevoorradingen waren zeer ruim.
Kortom een tocht om te herhalen.
gisteren héél mooi ritjen gereden in vlezenbeek
parcour en streek was echt af,heb er dus met volle teugen van genoten
ja van diene prikeldraad waar er iemand in gevallen is wel daar mocht wel een bordje staan gevaar of ,want onze redbullbiker is daar ook gevallen,zoals jullie wslk al gelezen hebt
,voor de rest geen min punten,achteraf nog een trapisten gaan drinken om het weekend in eer af te sluiten,veel leute gehad met co.
tt volgend jaar
parcour en streek was echt af,heb er dus met volle teugen van genoten
ja van diene prikeldraad waar er iemand in gevallen is wel daar mocht wel een bordje staan gevaar of ,want onze redbullbiker is daar ook gevallen,zoals jullie wslk al gelezen hebt
tt volgend jaar
Ja, de foto's komen online op de website. www.hoebelbike.beduvalleken wrote:Heb de tocht vrijdag gereden en deze was dik in orde.
Er zijn ook veel foto's genomen tijdens de avondrit.
Komen deze soms ergens online?
- profi
- Mountainbiker
- Location: Lynskey Ridegeline SS, Salsa spearfich , On one inbred SS
Schitterende tocht zoals altijd , mongske van de organisatie zei me om zeker de 100 km te rijden want dan heb je de mooiste stukken , tot de eerste splitsing 80 en 100 km wat volk gezien maar nadien geen mens meer gezien , voor mij geen probleem want ik rij graag alleen , en inderdaad hier was het genieten van de eerste tot de laatste km , de afdaling in het mulle zand zorgde voor wat schakelproblemen maar gelukkig bij de boerderij alles kunnen afspuiten , bevoorading super , enz....

Beste Bikers,
In naam van het volledige hoebelbiketeam willen we jullie bedanken voor jullie, gezien de weersomstandigheden, massale opkomst. We hebben 1100 bikers mogen verwelkomen (250 vrij & 850 zon) wat een onverhoopt succes is. Onze inspanningen de voorbije jaren worden beloond, we doen ons uiterste best om elke deelnemer een fietsfeest te bezorgen, zowel voor, tijdens als na... de tocht.
Blijkbaar worden onze inspanningen geaprecieerd, dit doet deugd.
Nogmaals welbedankt.
Ah ja... de foto's staan ONLINE & ze zij DOWNLOADBAAR!
www.hoebelbike.be
Tot volgend jaar
Hoebelbike.
In naam van het volledige hoebelbiketeam willen we jullie bedanken voor jullie, gezien de weersomstandigheden, massale opkomst. We hebben 1100 bikers mogen verwelkomen (250 vrij & 850 zon) wat een onverhoopt succes is. Onze inspanningen de voorbije jaren worden beloond, we doen ons uiterste best om elke deelnemer een fietsfeest te bezorgen, zowel voor, tijdens als na... de tocht.
Blijkbaar worden onze inspanningen geaprecieerd, dit doet deugd.
Nogmaals welbedankt.
Ah ja... de foto's staan ONLINE & ze zij DOWNLOADBAAR!
www.hoebelbike.be
Tot volgend jaar
Hoebelbike.