Ik denk dat wij in Langdorp toch ook een schoon XC Flanders cup parcourske hebben!!??The Raceface wrote:Als ge de zaterdag niet kan meedoen, eh wel, dan heb je pech. Alles kan niet altijd meevallen voor iedereen.
Wees content dat er tenminste één goede wedstrijd (ten minste een wedstrijd met een mooi parkoer) op de kalender van de Flanders Cup.
En hou nu maar op met te zagen over die verandering van dag, laat ons terug komen naar info over de wedstrijd, parkoer en dergelijke. Info waarmee bikers die wel meedoen iets mee kunnen doen.
Heuvellandcross Flanders-cup 23/08/08
Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
- alainvwbike
- Mountainbiker
Post by alainvwbike »
- The Raceface
- Mountainbiker
wedstrijd.
Chico.
Het is u vrij om uwe vakantie een dag te verlaten en dan kunt ge zomaar mee rijden met deze wedstrijd.
Zit zelf ook in organisatie voor wedstrijden en wa ge al nie voor fratsen uit moet halen om alles door te laten gaan is niet meer leuk.
Maar de organisatoren doen het voor de renners niet voor hun zelve.
Het geeft ook gene pas om uwe gram te gaan halen bij de organisatie als de dag u niet bevalt
groetjes;piglet
Het is u vrij om uwe vakantie een dag te verlaten en dan kunt ge zomaar mee rijden met deze wedstrijd.
Zit zelf ook in organisatie voor wedstrijden en wa ge al nie voor fratsen uit moet halen om alles door te laten gaan is niet meer leuk.
Maar de organisatoren doen het voor de renners niet voor hun zelve.
Het geeft ook gene pas om uwe gram te gaan halen bij de organisatie als de dag u niet bevalt
groetjes;piglet
Thx voor zo gal spugen, ik weet mijn teamleider (vooral lijder) en hoofsponsor ( ook teammecanicien) sluiten hun winkel en geven verlof op voor de ondersteuning van ons team, zij klagen hier toch ook niet over, en gooi aub geen slijk naar de WBV en organisatoren, maar naar de mensen die goedkeuring moeten geven over deze evenementen (gemeentebesturen, priveeigenaars, en ABN), zij doen ook enkel goed in hun ogen (dit soms niet in de onze) see you therechico wrote:hoy;ik vindt het spijtig dat het zo moet aan ik heb mijn verlof geplant en nu gaan ze de datum veranderen
dus kan ik mijn klassement wel vergeten en ik zal trouwens niet alleen zijn zeker
ik snap het niet dat het allemaal zo maar kan
sorry maar de club en de bond heeft daar schuld aan
greetz
Last edited by biker67 on Thu 14 Aug 2008 08:49, edited 1 time in total.
-
bikersgast
- Mountainbiker
Post by bikersgast »
Weet iemand of de wedstrijd in Heuvelland ook Provincaal kampioenschap is dit jaar?