Welke duratec heb je.placebo wrote:Ik rij met Duratec en ben zeer content
Ik ben namelijk van plan om binen twee jaar van fiets te veranderen en duratec is een grote kanshebber.
Waarom komt het eigenlijk dat duratec zo zelden voorkomt.
Post by swerkfiets »
Merida heeft ook mijn voorkeur, ik heb eerst met ne Minerva gereden, dan met ne Merida LX gold, en nu sinds kort met mijne nieuwe Mission Carbon Pro, deze is volgens mij echt supper !!! (zeer goede service bij mijn verdeler ook trouwensGeef mij mijn merida maar .Heb eerst een trek gehad maar kan daar in de verste verte niet aan rieken hoor.Sorry hé maar das nu mijn gedacht.
Post by El Perro Diablo »
Welke made in Europe merken heb jij dan zo in gedachten???diger wrote:koop alleen een bike als de garantie gegarandeerd is
1 merk met een staat van dienst (ervaring in xc-wedstrijden intern e.d)
2 merk met eigen ontwikkeling frames en opbouw (geen opkoop taiwan)
3 merk met kleurenkeuze (is altijd handig als ze zelf painten, dan ben je gerust als er ooit iets gebeurt, dat je nieuwere kleuren kunt kiezen)
dus voor mij al zeker niet de "grote amerikaanse merken", ook al geven ze levenslange garantie (liever europees) en zeker geen eigen merken (vdplas, delir(a)ium, en consoorten) want dan ben je gewoon gekloot. (word gewoon opgedrongen omdat ze daar wel iets kunnen aan verdienen, omdat ze gene goeie velo kunnen verkopen, alleen als ze der serieuze korting op geven, wel dan kunnen ze dat ook op hun eigen fietsen ook)
voila, en koop vooral de mooiste
El Perro Diablo wrote:Welke made in Europe merken heb jij dan zo in gedachten???diger wrote:koop alleen een bike als de garantie gegarandeerd is
3 merk met kleurenkeuze (is altijd handig als ze zelf painten, dan ben je gerust als er ooit iets gebeurt, dat je nieuwere kleuren kunt kiezen)
dus voor mij al zeker niet de "grote amerikaanse merken", ook al geven ze levenslange garantie (liever europees) en zeker geen eigen merken (vdplas, delir(a)ium, en consoorten) want dan ben je gewoon gekloot. (word gewoon opgedrongen omdat ze daar wel iets kunnen aan verdienen, omdat ze gene goeie velo kunnen verkopen, alleen als ze der serieuze korting op geven, wel dan kunnen ze dat ook op hun eigen fietsen ook)
Se debba prendere una congettura direi il piccolo italianoEl Perro Diablo wrote:Welke made in Europe merken heb jij dan zo in gedachten???diger wrote:koop alleen een bike als de garantie gegarandeerd is