Siwisspower team kledij

Op zoek naar een windjack of camelback, de kenmerken van schoenen of brillen. Post hier jouw vragen en opmerkingen
smetje 5
Mountainbiker

Post by smetje 5 »

heb deze kunnen kopen in houffa op de wereldbeker , en twaren zelfs de nieuwe modellen van het team zelf welke ze normaal niet verkopen voor een setje korte broek met shirt korte mouwen betaalde ik maar 30euro, voor de solden alleen al zou je naar houffa gaan :lol:
js1986
Mountainbiker

Post by js1986 »

hey ik weet niet of het nog van pas komt maar vandaag vond ik een andere site van swisspower waar geen melding wordt gemaakt van beperkte verzending.

http://www.swisspower.ch/?navigation_id=298
blades
Mountainbiker

Post by blades »

Welk merk van kledij is dat ? Scott ? Of is het assos ?
Guke
Mountainbiker

Post by Guke »

Mochten er mensen opzoek zijn achter een team swisspower setje ik kan eraan geraken . Eind van deze maand wil ik een bestelling doen dus wie geïnteresseerd is geef even een seintje.
patje !!!!
Mountainbiker

Post by patje !!!! »

Guke wrote:Mochten er mensen opzoek zijn achter een team swisspower setje ik kan eraan geraken . Eind van deze maand wil ik een bestelling doen dus wie geïnteresseerd is geef even een seintje.
Ik ben ook wel geinteresseerd in een setje ?? Is dat met lange of korte mouwen ??

Laat me maar iets weten via pb , over de prijs en zo .

Gr en bedankt !! [-o< [-o<
patje !!!!
Mountainbiker

Post by patje !!!! »

Silverbol wrote:van eyck ben ik geweest nope een hoop baanjannete kledij maar niks mtb teams.

Zal is horen bij janssen fietsplezier als dat niks word :-?
BAANJANETTE ??? Ieder zijn ding he , trouwens ik rijd met allebei en doe het allebei even graag . Zo blijf ik het ganse jaar door op de conditie .

Altijd dat gekap op ander , fier zijn dat ne mens aan sport doen zou beter zijn . [-X [-X
kinemas
Mountainbiker

Post by kinemas »

Indien nog mogelijk zou ik graag een setje bestellen. Korte broek en korte shirt maat Medium. Voor verdere gegevens gelieve PM!
Dank :-)
patje !!!!
Mountainbiker

Post by patje !!!! »

Ik heb geen antwoord gehad om deze set te kunnen bestellen bij de persoon die ze aanbood ?? Gaat dit niet door ?? Iemand weet ervan ??
Post Reply