Wielerspeciaalzaak Van Eyck Sport
Over alles wat met mountainbike te maken heeft kan je hier je ei kwijt!
- Alpine
- Mountainbiker
ik heb de mijne ene voor 2 fietsen daar voor 210€ gekocht maar alsk echt zeker wou zijn in u plaats zou ik toch is een telefoontje plegen of het nog zeker in stock is.TIENEN wrote:Iemand nog laatste dagen in Geel geweest, zoja zijn er nog Thule euroway voor 2 fietsen -- anders zou ik voor niets tot daar rijden
thx
- gamutter
- Mountainbiker
- Location: Epic S-w carb - Sjump S-w carb - Sjumper M4 - Roubaix Pro D-Ace
Ik heb het de laatste paar keer al willen opmerken:
de prijsetting bij Van Eyck zijn er niet beter op geworden tov de concurrentie. Is dit ook jullie recente ervaring?
Zeer onlangs (zeer dringend) een CO2 pompje nodig: kostte zo maar even 21,95 euro (incl 1 bommetje van 1,5 euro) terwijl ik hetzelfde in één vd Duitse internetshop zag voor 14,95 euro (35% duurder).
Voor carbonwielen (waar ze tot voor kort toch onklopbaar waren) ruim 5% duurder (ca 1095 ipv 1049 euro).
Tenzij je een complete groep koopt, kan je Shimano onderdelen goedkoper elders kopen. Zo hebben ze geen XTR cranck, XTR discremmen verkocht aan mij. De XTR wielen heb ik begin dit jaar dan wel gekocht. En Sram XO was ook al niet zo interessant.
Nieuwe bazen, nieuwe (verkoops)wetten?
Laat deze bedenking jullie aanzetten om weer uw sterkste wapen te gebruiken. Van Eyck, volume verkoop door sterke prijzen is uw handelsmerk.
Klanten zullen zich geen honderd en meer km verplaatsen als het onvoldoende interessant wordt.
de prijsetting bij Van Eyck zijn er niet beter op geworden tov de concurrentie. Is dit ook jullie recente ervaring?
Zeer onlangs (zeer dringend) een CO2 pompje nodig: kostte zo maar even 21,95 euro (incl 1 bommetje van 1,5 euro) terwijl ik hetzelfde in één vd Duitse internetshop zag voor 14,95 euro (35% duurder).
Voor carbonwielen (waar ze tot voor kort toch onklopbaar waren) ruim 5% duurder (ca 1095 ipv 1049 euro).
Tenzij je een complete groep koopt, kan je Shimano onderdelen goedkoper elders kopen. Zo hebben ze geen XTR cranck, XTR discremmen verkocht aan mij. De XTR wielen heb ik begin dit jaar dan wel gekocht. En Sram XO was ook al niet zo interessant.
Nieuwe bazen, nieuwe (verkoops)wetten?
Laat deze bedenking jullie aanzetten om weer uw sterkste wapen te gebruiken. Van Eyck, volume verkoop door sterke prijzen is uw handelsmerk.
Klanten zullen zich geen honderd en meer km verplaatsen als het onvoldoende interessant wordt.
- malle eppi
- Mountainbiker
Post by malle eppi »
Ben onlangs in Geel eens gaan kijken en vond het ook niet echt de moeite. Druk , rommelhoop , geen service , en prijzen vond ik ook al niet de moeite ( zonder de 20 % solden ! ). Wou sidi dragons en een assos broek kopen ( desnoods zonder de soldenprijs ) en het enigste wat ik te horen kreeg was ' kom in september maar eens terug '!
Weet er misschien iemand waar ze sidi en assos verkopen in de buurt van turnhout ? ( indien mogelijk met een klein beetje service )
Weet er misschien iemand waar ze sidi en assos verkopen in de buurt van turnhout ? ( indien mogelijk met een klein beetje service )
- gamutter
- Mountainbiker
- Location: Epic S-w carb - Sjump S-w carb - Sjumper M4 - Roubaix Pro D-Ace
Ik wil maar weergeven wat ik aanvoel als trend.Tazie wrote:Sorry zu ma dees vind ik ter echt over. Je praat over wielen van 1000€, wat nota bene sommige hun maandloon is. En dan ga je vitten over 50 eurogamutter wrote:Voor carbonwielen (waar ze tot voor kort toch onklopbaar waren) ruim 5% duurder (ca 1095 ipv 1049 euro).
goe bezig zou ik zo zeggen
Ik zie niet in wat dit "er over" is. Zelfs al wil je een groter budget besteden dan de gemiddelde fietser, dan nog blijft de concurrentie spelen.
Het is niet louter de prijs, maar ook service, waar Van Eyck toch niet sterk in is. Als het niet voorradig is, doe dan geen poging om het te laten bestellen tenzij je veel tijd hebt natuurlijk, dan lukt het misschien toch.
Daar voor wil ik bij mijn fietsenhandelaar wel wat meer betalen, maar niet om een doos over de toog te schuiven.
- native instinct
- Mountainbiker
Post by native instinct »
Vandaag gepasseerd in Aalst langs Van Eyck en ze zijn de winkel compleet aan het herinrichten.
De binnenkant is VOLLEDIG leeg en het is er momenteel een werf .
Dus binnenkort shoppen in ne splinternieuwen interieur
De binnenkant is VOLLEDIG leeg en het is er momenteel een werf .
Dus binnenkort shoppen in ne splinternieuwen interieur
hopelijk gaat de service aan de kassa's dan wat sneller want wachttijden van meer dan een half uur met slechts een paar man voor je vind ik ni kunnen. laatst heb ik 35 min kunnen wachten omdat er twee man voor mij een eindeloze preek aan het doen was over een set wielen. alle respect daarvoor, maar maak dan een infobalie zodat de betalende klanten verder kunnen.
wat me ook stoorde bij een vorig bezoek.....ik wou een set skeleton handschoen van northwave, maar die waren niet meer in stock. ik vraag aan de kassa wanneer ze terug binnenkomen en als antwoord: kom in september nog maar eens zien.........nice
wat me ook stoorde bij een vorig bezoek.....ik wou een set skeleton handschoen van northwave, maar die waren niet meer in stock. ik vraag aan de kassa wanneer ze terug binnenkomen en als antwoord: kom in september nog maar eens zien.........nice