Houffamarathon 2008
Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
- Dummy
- Mountainbiker
ik neem 2 drinkbussen en een camelbag van 1.5l meerocki wrote:vraagje aan de marathonrijders: hoeveel drank neem je zo mee voor een 125km (ongeacht het weer)?
was het vorig jaar mogelijk aan elke bevoorrading je bus te vullen?
en zelfs voor de laatsten is het normaal gezien mogelijk om aan elke bevoorrading de drinkbussen/camelbags bij te vullen op zulke marathons
- Redbullbiker
- Mountainbiker
Post by Redbullbiker »
2 drinkbussen met sportdrank en bijvullen op bevoorrading.Ja zo camelbag op de rug is toch een last .Tenzij het heel warm is ja dan gebruik ik hem wel.Vorigedities heb ik ook met camelbak gereden enne is wel heel handig in feite .
Zie wel ....
Zie wel ....
- Knurrebikers lady
- Mountainbiker
- Location: Specialized Epic Expert Fsr - Thompson Trail - Zannata koersfiets
Post by Knurrebikers lady »
Ingeschreven voor de 100km, zal me beetje bij de herders voegen (waarvoor alvast bedankt Herdertjes
)
- Zotte Marre
- Mountainbiker
- Location: TR-Smuggler, On One Scandal 29", S.I.R.9 Kermit, WAW109 (verkocht)
Post by Zotte Marre »
Hey Lady, dan zult ge veel compagnie hebben, er zijn er een hoop voor de 100 (ge weet waar ge die info kunt vinden, he)Knurrebikers lady wrote:Ingeschreven voor de 100km, zal me beetje bij de herders voegen (waarvoor alvast bedankt Herdertjes)
Zijt ge al lang ingeschreven? Kwestie van geen gaten te moeten dicht rijden in 't begin, want dat zou zonde van de energie zijn, hé.
Wanneer plan je te komen?
- Zotte Marre
- Mountainbiker
- Location: TR-Smuggler, On One Scandal 29", S.I.R.9 Kermit, WAW109 (verkocht)