goe bezig!Hemd wrote:Duurtraining van 5h, 131 avg- 153 max. Snelheid en afstand geen idee.
Ergens rond de 120km.
Post je (sportieve) prestaties van de dag
Niet dat we de beginners in een aparte categorie willen indelen, iedereen is immers welkom op het forum. Wel gaan we in dit onderdeel proberen om veel voorkomende vragen te bundelen.
+/- 50 km op de baan gereden met de kleine broer van Hemd (Hemdje? Marcelleke?
).
Erg knappe fiets die je voor hem gezocht hebt Hemd!
Enkel zijn zadel is er één voor op ons vader zijnen Kettler
Leuke rit langs de velden (improvisatie) en gestopt voor een Ice-tea gelak d'echten!
Just geen 2 uurtjes gebold, lekker cruisen, ik met de jannettenvlo en hij met zijnen Hilset met de slicks.
Morgen Fietseling ast weer wa meevalt.
Erg knappe fiets die je voor hem gezocht hebt Hemd!
Enkel zijn zadel is er één voor op ons vader zijnen Kettler
Leuke rit langs de velden (improvisatie) en gestopt voor een Ice-tea gelak d'echten!
Just geen 2 uurtjes gebold, lekker cruisen, ik met de jannettenvlo en hij met zijnen Hilset met de slicks.
Morgen Fietseling ast weer wa meevalt.
Daarstraks vertrokken richting de Lilse bergen.
Eerst de rode lus gedaan en zo de aansluiting genomen met de blauwe lus. Bleek dat we nog energie over hadden dus hebben we de groene lus er ook maar bij gedaan...
Ik moet wel zeggen dat ik ff over de rooie ben gegaan op het stukje singletrack als je rode lus begint.
Toen ik thuis kwam had ik:
- 56, 639 km gefietst
- 22,4 km/u moyenne
- 45,3 km/u max (brugske naar beneden
)
- 2u32min32sec gefietst
vergeten de hartslagmeter om te doen
Vermits ik nog maar 3,5 week bike ben ik trots op men prestatie..
Gr, Nellis
Eerst de rode lus gedaan en zo de aansluiting genomen met de blauwe lus. Bleek dat we nog energie over hadden dus hebben we de groene lus er ook maar bij gedaan...
Ik moet wel zeggen dat ik ff over de rooie ben gegaan op het stukje singletrack als je rode lus begint.
- 56, 639 km gefietst
- 22,4 km/u moyenne
- 45,3 km/u max (brugske naar beneden
- 2u32min32sec gefietst
Vermits ik nog maar 3,5 week bike ben ik trots op men prestatie..
Gr, Nellis
-
Manuuz
- Mountainbiker
Ik snap die gemiddeldes niet, maar ik geloof u wel hoor! :)Nellis wrote:Daarstraks vertrokken richting de Lilse bergen.
Eerst de rode lus gedaan en zo de aansluiting genomen met de blauwe lus. Bleek dat we nog energie over hadden dus hebben we de groene lus er ook maar bij gedaan...![]()
- 56, 639 km gefietst
- 22,4 km/u moyenne
- 45,3 km/u max (brugske naar beneden)
- 2u32min32sec gefietst
Vermits ik nog maar 3,5 week bike ben ik trots op men prestatie..![]()
Gr, Nellis
Sterke prestatie!
Thx...Manuuz wrote:Ik snap die gemiddeldes niet, maar ik geloof u wel hoor! :)Nellis wrote:Daarstraks vertrokken richting de Lilse bergen.
Eerst de rode lus gedaan en zo de aansluiting genomen met de blauwe lus. Bleek dat we nog energie over hadden dus hebben we de groene lus er ook maar bij gedaan...![]()
- 56, 639 km gefietst
- 22,4 km/u moyenne
- 45,3 km/u max (brugske naar beneden)
- 2u32min32sec gefietst
Vermits ik nog maar 3,5 week bike ben ik trots op men prestatie..![]()
Gr, Nellis
Sterke prestatie!
Hoe bedoel je? Is dit hoog of laag?
Dit is wat men fietscomputerke me iig heeft wijsgemaakt...