Hi,
Gaat deze zondag te doen zijn met XC_dry achteraan en AT vooraan, of toch maar 2 AT's leggen?
Is namelijk de eerste keer dat ik langs deze kant van Brussel zou komen rijden.
Grz
10/08/08 - Vlezenbeek
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
- SilverFokske
- Mountainbiker
alty die bandekeuzes, laat steke wa steekt, nen echte mountainbiker doet da me alles. :D en heb geen verstand van al die soorte.
helpt et als ik zeg, er liggen stukken met stenen en keien in, graswegen, modderwegen waar ge wa inzakt, hardere natte modderwegen waar het wa schuift en wegen met zeer veel grip
helpt et als ik zeg, er liggen stukken met stenen en keien in, graswegen, modderwegen waar ge wa inzakt, hardere natte modderwegen waar het wa schuift en wegen met zeer veel grip
- SilverFokske
- Mountainbiker
Post by SilverFokske »
Oeps, keké, sorry da't 'k u precies irriteer.
Eigenlijk vroeg ik beter of de modder daar bij jullie plakkerige leem is of zo; heb in jullie streken nog niet gereden. Is het te vergelijken met het Leuvense of zo?
Weette, 'k zal d'er best ene me lucht vanbinnen en tjoep vanbuiten pakken.
Allée, na 5 weken schouderblessure kom ik waarschijnlijk zondag ne keer die kanten uit.
Groetjes
Eigenlijk vroeg ik beter of de modder daar bij jullie plakkerige leem is of zo; heb in jullie streken nog niet gereden. Is het te vergelijken met het Leuvense of zo?
Weette, 'k zal d'er best ene me lucht vanbinnen en tjoep vanbuiten pakken.
Allée, na 5 weken schouderblessure kom ik waarschijnlijk zondag ne keer die kanten uit.
Groetjes
aan silverfokske: ge hebt hier alles soorten ondergrond. plakkerige, glibberige, harde, zachte. als het vandaag of vannacht regent, zet ma bande op me goeie grip 
http://www.mountainbike.be/forum/viewto ... highlight=
dit zijn enkele fotos van deze streek hier, bedenk dat het veel natter ligt
als het ng een zou regenen
http://www.mountainbike.be/forum/viewto ... highlight=
dit zijn enkele fotos van deze streek hier, bedenk dat het veel natter ligt
als het ng een zou regenen
-
Liever Vals Plat
- Mountainbiker
Post by Liever Vals Plat »
Gisteren hier gereden en morgen ook hier van de partij
Ieder jaar een schot in de roos, halen echt het max. uit, ondanks de streek vrij vlak is
Tot morgen
Ieder jaar een schot in de roos, halen echt het max. uit, ondanks de streek vrij vlak is
Tot morgen
- Gwen
- Mountainbiker
Gisteren bij de eerste gestart rond de zessen en alles was dik in orde.
Goei bepijling fluo oranje en fluo groene op de grond. Echt supertochtje en overal meer dan goed te rijden. Hier en daar klein stukje drassiger dan anders en wa plassen maar zekers meer dan te doen. Spijtig da 'k morgen nie kan kommen.
Alles piekfijn geregeld, bevoorrading met afspuitstand, goei bepijling, veel druk op de afspuitslangen, warme douchecabinnekes en zelfs geuze gekregen terwijl die officieel niet te krijgen was
dikke merci hè
't was in orde, tot noste joar!
Goei bepijling fluo oranje en fluo groene op de grond. Echt supertochtje en overal meer dan goed te rijden. Hier en daar klein stukje drassiger dan anders en wa plassen maar zekers meer dan te doen. Spijtig da 'k morgen nie kan kommen.
Alles piekfijn geregeld, bevoorrading met afspuitstand, goei bepijling, veel druk op de afspuitslangen, warme douchecabinnekes en zelfs geuze gekregen terwijl die officieel niet te krijgen was
't was in orde, tot noste joar!
hoebelbike
Bedankt keké ,die oranje pijltes zijn idd van ons. Aan het voetbalplein in Dworp passeert alleen de 100km-tocht.We hebben gans de tocht nog eens gecontroleerd vandaag en morgenvroeg sturen we 7 controleurs op pad .Bij sabotage kunnen jullie ook voortgaan op kleine groene pijltjes die we op de grond gespoten hebben(ondanks het verfverbod). Met die wind is het parkoers serieus uitgedroogd vandaag.