Zondag zou het goed zitten ja , maar wat er nu uitgevallen is , dat kan ook tellen.
Als ik het goed heb , omgeving Luik zit vandaag alleen al rond de 20L.
La bataille des ardennes 10/08/08 Gomzé
Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
ja graag, heb er namelijk veel zin in, maar wanneer mijn 2 vrienden afzeggen, ga ik niet alleen naar het Belgische rijdenjulie wrote:het heeft hier de hele dag gegotenmaar geen probleem, want het is vooral harde ondergrond dus met de modder zal het wel meevallen.
Wat het weerbericht betreft, ik heb nog niets gehoord voor zondag, maar gisteren waren ze in ieder geval niet erg optimistisch.
Ik hou jullie op de hoogte
- ATEGEV
- Mountainbiker
Ik denk alleszins dat de ondergrond alginder beter slijk kan verdragen dan de bodem in Chimay.
Vorig jaar Chimay gereden, daarvoor 1 of 2x Bataille en als ik aan Chimay denk heel ik mij vettiger tafferelen voor de ogen.
Heb in den Bataille wel eens zwaar onderkoeld geraakt na kettingproblemen (water gieten van start tot finish) en mijn gelukszakdoekje (zie story op foorum enkele jaren terug) dat in mijn derriewieltjes draaide.
Vorig jaar Chimay gereden, daarvoor 1 of 2x Bataille en als ik aan Chimay denk heel ik mij vettiger tafferelen voor de ogen.
Heb in den Bataille wel eens zwaar onderkoeld geraakt na kettingproblemen (water gieten van start tot finish) en mijn gelukszakdoekje (zie story op foorum enkele jaren terug) dat in mijn derriewieltjes draaide.