Mijn nieuwe aanwinsten...
Positieve of negatieve ervaringen met produkt X. Is produkt Y zijn hoge prijs waard, of koop je beter produkt Z. Jouw ervaringen kunnen interessant zijn voor collega bikers.
neen, je bent nu zwaarder dan voordien -> dus ga je trager rijden.Mister T. wrote:'k Ga nu ne keer zien of da met titanium nu echt zo veel beter rijdt dan mee carbon...
Of je moet de labels uit je kleren snijden, dat compenseert dan weer.
Ik zie daar toch een sleutelbeen niet?
Zoiets heb ik reeds 4x gebroken maar nooit een plaat met schroeven bijgekregen.
In ieder geval, succes en spoedig herstel.
- El Perro Diablo
- Mountainbiker
Post by El Perro Diablo »
Mister T. wrote:
Mijn meest recente aanwinst. Titanium babyOp maat... 't Mijne is een 7 bouts (SE7EN
). Voldoende voor XC
![]()
'k Ga nu ne keer zien of da met titanium nu echt zo veel beter rijdt dan mee carbon...
Ik heb dezelfde, sleutelbeen was verbreizelt(verbrijzeld, verbreizeld, verbrijzelt?), steekt er nu 8 jaar in en is goed gerief, plooit wat zoals het stock exemplaar maar is wel veel sterker. Nadeel is dat ne velo op je schouder leggen pijnlijk is omdat de torx vijzekens tussen je frame en je vel zitten. En de tiret is ook 4 life.
- Mister T.
- Mountainbiker
Aangezien het zoals EPD zegt wat zou moeten meegeven, hoop ik op een verhoging van comfort, doch met voldoende zijdelingse stijfheidHemd wrote:KNAP !!!
1 van de knapste Titanium sleutelbeenconstructies die ik ooit al heb gezien. Succes ermee !!!
Hoe rijdt het ?
'k gaat je 't laten weten. Hoop dat er niet te veel onderhoud aan is. Zal vragen aan doc of ik zelf om de x aantal maanden de vijzen terug op moment kan zetten, en waar ik het moet bijsmeren.