Oeps, goe bezigpvandebe wrote:Die link in je signature klopt wel niet, je mist een l
dit is de juiste : http://www.heldwillenworden.be
Held willen worden? Volg ons LIVE!
Over alles wat met mountainbike te maken heeft kan je hier je ei kwijt!
-
dr.Koen
- Mountainbiker
- Location: specialized, marathon SL/ PaceRC31, DT240, mavic 517, RFturbine, XTR-XT
Mijn ervaring is dat je zelf echt heel actief aan de slag moet. Als je ziet hoeveel tijd ik 2 jaar geleden besteed heb om het sponsorgeld binnen te krijgen. Het beheerst soms echt je leven. Altijd sponsorformulieren bijhebben (ook op verjaardagen van anderen om vrienden/ familie van hun te laten sponsoren), acties op het werk, collecteren waarbij mensen sponsorformulieren in konden vullen als ze geen geld bijhadden, bellen/mailen met bedrijven, enz. Het geld komt echt niet vanzelf.Palmboy wrote:Sponsorbarometer
3.186,89 euro
nog 1.813,11 euro
nog 37 dagen
Inderdaad... geen cent bijgekomen gisteren
Zo heb ik bijna 12.000 euro binnengekregen. Ik denk 7000 van particulieren en 5000 van bedrijven.
Succes in ieder geval.
groeten Koen
-
Palmboy
- Mountainbiker
Koen, we zijn daar echt wel inderdaad constant mee bezig hoor. Maar tijd is iets wat me meestal ontbreekt (zit mijn een druk project op het werk en mijn eerste vakantie komt er pas eind augustus aan
).
Maar ikzelf heb nu echt iedereen op mijn contactlijst gevraagd, diegene die niet willen sponsoren meerdere keren zelfs.
Bedrijven heb ik ook gedaan, en ik kan ze visibiliteit geven, ben namelijk met een project bezig waar ik pas in september kan mee uitpakken (moet nog alles programmeren en berekenen).
Soms grote teleurstellingen opgelopen (fietsenwinkel waar ik de afgelopen twee jaar heel veel geld uitgegeven heb die resoluut nee zegt voor je iets vraagt), soms blijdschap voor onverwachte steun die we krijgen.
Maar we doen het niet voor onszelf, maar voor de combinatie mountainbike voor het goede doel. En ik hoop dus op steun van de mtb-gemeenschap, hoe klein die soms ook is. We hebben de uitleg gekregen van wat er nog moet gebeuren om volledige genezing te garanderen bij de patienten, en dat is spectaculair en daar is inderdaad geld voor nodig. Als ik daar een week voor moet afzien dan ben ik blij dat ik dat kan doen voor hen.
Maar ikzelf heb nu echt iedereen op mijn contactlijst gevraagd, diegene die niet willen sponsoren meerdere keren zelfs.
Bedrijven heb ik ook gedaan, en ik kan ze visibiliteit geven, ben namelijk met een project bezig waar ik pas in september kan mee uitpakken (moet nog alles programmeren en berekenen).
Soms grote teleurstellingen opgelopen (fietsenwinkel waar ik de afgelopen twee jaar heel veel geld uitgegeven heb die resoluut nee zegt voor je iets vraagt), soms blijdschap voor onverwachte steun die we krijgen.
Maar we doen het niet voor onszelf, maar voor de combinatie mountainbike voor het goede doel. En ik hoop dus op steun van de mtb-gemeenschap, hoe klein die soms ook is. We hebben de uitleg gekregen van wat er nog moet gebeuren om volledige genezing te garanderen bij de patienten, en dat is spectaculair en daar is inderdaad geld voor nodig. Als ik daar een week voor moet afzien dan ben ik blij dat ik dat kan doen voor hen.
- Fons Moors
- Mountainbiker
- Location: E-MTB LEVO - Merida Big7 - Merida Ninety-Nine Merida O-Nine
Post by Fons Moors »
Net een stortingske gedaan.
Lees vooral het laatste deel van dit berichtje a.u.b
Spierziekte is ook de oorzaak dat ik niet kan gaan deelnemen aan de
Crocodile Trophy 2008 waarvoor ik ben ingeschreven en aangenomen.
Niet dat ik zelf die ziekte heb maar wel een schoonbroer van mij.
Hij heeft MSA. (is ook een heel ernstige spierziekte)
Mijn schoonbroer kon niet meer voor zich zelf zorgen en zou moeten opgenomen worden een een instelling. Maar dat heb ik niet laten gebeuren.
Mijn vrouw en ik hebben besloten om voor hem te zorgen zolang hij nog te leven heeft. We hebben hem onlangs in mijn huis opgenomen en zorgen er voor dat er konstant iemand bij hem blijft om hem te helpen.
Lopen zonder ondersteuning kan hij niet meer en spreken gaat heel slecht
en wat wij in de wc doen doet hij via een darmpje in een zakje.
Het is dus zo dat ik mijn vrouw geen drie weken alleen kan laten tijdens de Crocodile Trophy 2008. Dus ga ik niet. Met heel veel spijt.
Nu nog dit:
Palmboy dat is Jurgen Stillaert.
Hij is de persoon die er gedurende bijna drie jaar voor zorgde dat de meeste van de MTB filmpjes die ik maakte op het net konden gezet en afgehaald worden.
Zie op mijn site daar staat geschreven:
Filmkes staan nu langer on-line - Dit is ook mogelijk gemaakt door Jurgen Stillaert
Hij en ik weten maar al te goed dat die filmkes duizenden keren bekeken en gedownload werden.
Nog nooit heeft hij en ik er ook maar één euro cent voor in de plaats gevraagd alhoewel het me reeds meerdere duizenden eurokes lichter heeft gemaakt.
Maar nu vraag ik aan allen die het zich kunnen permiteren om een bijdrage te storten hoe groot of hoe klein ook.
Alvast bedankt.
Fons

Lees vooral het laatste deel van dit berichtje a.u.b
Spierziekte is ook de oorzaak dat ik niet kan gaan deelnemen aan de
Crocodile Trophy 2008 waarvoor ik ben ingeschreven en aangenomen.
Niet dat ik zelf die ziekte heb maar wel een schoonbroer van mij.
Hij heeft MSA. (is ook een heel ernstige spierziekte)
Mijn schoonbroer kon niet meer voor zich zelf zorgen en zou moeten opgenomen worden een een instelling. Maar dat heb ik niet laten gebeuren.
Mijn vrouw en ik hebben besloten om voor hem te zorgen zolang hij nog te leven heeft. We hebben hem onlangs in mijn huis opgenomen en zorgen er voor dat er konstant iemand bij hem blijft om hem te helpen.
Lopen zonder ondersteuning kan hij niet meer en spreken gaat heel slecht
en wat wij in de wc doen doet hij via een darmpje in een zakje.
Het is dus zo dat ik mijn vrouw geen drie weken alleen kan laten tijdens de Crocodile Trophy 2008. Dus ga ik niet. Met heel veel spijt.
Nu nog dit:
Palmboy dat is Jurgen Stillaert.
Hij is de persoon die er gedurende bijna drie jaar voor zorgde dat de meeste van de MTB filmpjes die ik maakte op het net konden gezet en afgehaald worden.
Zie op mijn site daar staat geschreven:
Filmkes staan nu langer on-line - Dit is ook mogelijk gemaakt door Jurgen Stillaert
Hij en ik weten maar al te goed dat die filmkes duizenden keren bekeken en gedownload werden.
Nog nooit heeft hij en ik er ook maar één euro cent voor in de plaats gevraagd alhoewel het me reeds meerdere duizenden eurokes lichter heeft gemaakt.
Maar nu vraag ik aan allen die het zich kunnen permiteren om een bijdrage te storten hoe groot of hoe klein ook.
Alvast bedankt.
Fons