De blokjes of schijven zijn bijlange nog niet aan vervanging toe.
Men heeft mij al gezegd dat dit lawaai een gekend probleem is bij de Juicy's.
De trillingen die je tot in het zadel voelt zijn echt storend.
Cannondale Taurine 2 2008 - Industry Nine - New pics P4
Stel jezelf hier voor. Tevens geven we jullie hier de gelegenheid om je materiaal te showen.
- franco
- Mountainbiker
- Location: kraftstoff X1 kraftstoff H1 kraftstoff H2 Thompson xline carbon
Ik weet niet of dit gaat helpen, maar dat is wat wij indertijd met brembo's op de ducati deden: een heel klein beetje kopervet op de achterkant van de remblokjes wrijven (de kant tussen de piston en het metalen gedeelte van de remblokjes). Dit neemt de trillingen weg en ook het geluid.
Als je het kopervet aan de verkeerde kant wrijft ga je wel al je records breken in de afdalingen (niet alleen je records
)
Als je het kopervet aan de verkeerde kant wrijft ga je wel al je records breken in de afdalingen (niet alleen je records
- Steven vd Eynde
- Mountainbiker
- Location: C'dale Flash - C'dale Rush Carbon 2 - C'dale SM500 - Endorfin Speed III
Post by Steven vd Eynde »
A rato van 250 Euro...Gweñito Gafotas wrote:
Ik zou op uwe lefty die witte stickers van 88+ laten plakken, zou 'm echt àf maken
De Lefty van mn Taurine gaat volgende week binnen voor zo een tuning...maar ik ga die stickers er niet laten opkleven dus, tish (wat een naam
-
tish
- Mountainbiker
Ik denk niet dat ze die stickers zomaar gaan meegeven, of heb ik het mis?Herder Steven wrote:A rato van 250 Euro...Gweñito Gafotas wrote:
Ik zou op uwe lefty die witte stickers van 88+ laten plakken, zou 'm echt àf maken![]()
De Lefty van mn Taurine gaat volgende week binnen voor zo een tuning...maar ik ga die stickers er niet laten opkleven dus, tish (wat een naam), moest je ne sticker nodig hebben...voor e prijsken
Ik zou zelf ook wel iets kunnen maken in die aard, moest ik de tijd vinden.
PS: Laat maar eens horen wat uw prijsken is.
- madskatingcow
- Mountainbiker
- Location: Scott Scale 900 RC WC N1no 2019 - Scott Spark 900 RC WC N1no 2019
Post by madskatingcow »
Schuurt de veer die de remblokjes uit elkaar drukt niet tegen de schijf? Deze is misschien wat verbogen tijdens montage van de remblokjes?
- madskatingcow
- Mountainbiker
Post by madskatingcow »
Ahwel, als het een beetje verbogen is en de veer loopt gelijk met je blokje, raakt ze misschien enkel tijdens het remmen.
Anders kan je de remblokken is opruwen met wat schuurpapier, mogelijk zijn ze verglaasd
Anders kan je de remblokken is opruwen met wat schuurpapier, mogelijk zijn ze verglaasd
- madskatingcow
- Mountainbiker
Post by madskatingcow »