Kluisbergen - Bloso
Ben je van plan een route rijden? Problemen gehad met de bewegwijzering? Wat is de moeilijkheidsgraad van het parcours? Hoe ligt de route er bij na regenval?
-
zoveelstebiker
- Mountainbiker
Post by zoveelstebiker »
Ik meen mij te herinneren dat da plan da daar staat / stond VerkeerD was , op het bloso-plan staat het wel juist , check maar is
Op rood keer je bij de terugweg over hetzelfde stuk terug , en het bovenste rood op je foto zou blauw moeten zijn ...
Inderdaad, dit klopt. Vroeger moest je op het einde van de tweede rode lus net na 'rampe' ergens een weggetje naar links in. Toen kwam je op de tweede knik van de kasseiweg oude kwaremont terug op de blauwe route. De laatste jaren volg je de weg net na 'rampe' en zo ga je richting het centrum van Kwaremont. In het centrum van kwaremont ga je dan naar links en kom je terug op de blauwe route.zoveelstebiker wrote:Ik meen mij te herinneren dat da plan da daar staat / stond VerkeerD was , op het bloso-plan staat het wel juist , check maar isOp rood keer je bij de terugweg over hetzelfde stuk terug , en het bovenste rood op je foto zou blauw moeten zijn ...
De verdeling van de blauwe en de rode route was vroeger ook volledig anders.

Ps; gisteren deze route gereden en deze ligt er momenteel (gisteren toch) perfect bij. Ik heb gezien dat ze op de rode route het gras wat gesnoeid hebben...
-
zoveelstebiker
- Mountainbiker
Post by zoveelstebiker »
Yup , en onthouden dus da ge een stuk in de 2 richtingen rijdt , da ge niet denkt , ik ben hier al geweest , ik draai mij om 
Gisteren deze route gereden, bepijling is zelfs meer dan goed => Uitstekend!
Als ik vorige keer wat beter had opgelet dan was de heisa niet nodig van hoe ik op dat rode parcour moet geraken, had gewoon dat rode pijltje niet zien hangen onder dat blauwe op de bloembak..
Rode route is anders dan groen en blauw, op een bepaald moment gaat het daar een heel stuk naar beneden (zie foto1), dit is zo goed als onmogelijk om hier naar beneden te rijden.
De rode rijd ik in het vervolg als ik meer km op de teller nodig heb, je passeert wel mooie stukken.

Als ik vorige keer wat beter had opgelet dan was de heisa niet nodig van hoe ik op dat rode parcour moet geraken, had gewoon dat rode pijltje niet zien hangen onder dat blauwe op de bloembak..
Rode route is anders dan groen en blauw, op een bepaald moment gaat het daar een heel stuk naar beneden (zie foto1), dit is zo goed als onmogelijk om hier naar beneden te rijden.
De rode rijd ik in het vervolg als ik meer km op de teller nodig heb, je passeert wel mooie stukken.

bloso route
Hoi,
heb deze route gereden op woensdag 6 aug,alleen gestart en dan 2 gatsen van regio eeklo tegen gekomen.Samen deze volledig route afgewerkt.Prachtige route,mooie afdalingen en beklimmingen
,bepijling dik in orde,voor herhaling vatbaar.Nogmaals bedankt aan die gasten van eeklo en ene van zwevezele voor het aangename gezelschap.

heb deze route gereden op woensdag 6 aug,alleen gestart en dan 2 gatsen van regio eeklo tegen gekomen.Samen deze volledig route afgewerkt.Prachtige route,mooie afdalingen en beklimmingen
- prideandglory1891
- Mountainbiker
Post by prideandglory1891 »
zaterdag gereden, lag overal perfect, wel op sommige plaatsen lang gras en kruid, maar tot m'n grote verbazing bijna geen plassen.
héhé, m'n collega (beginnend biker, was z'n 2de keer) wou het échte mtb eens doen (aangezien kluis dichtbij was daar heen gegaan) en heb em meermaals horen vloeken en blazen, vooral begin van groen, "blijft da hier bergop gaan of wa :d:d
héhé, m'n collega (beginnend biker, was z'n 2de keer) wou het échte mtb eens doen (aangezien kluis dichtbij was daar heen gegaan) en heb em meermaals horen vloeken en blazen, vooral begin van groen, "blijft da hier bergop gaan of wa :d:d
- polletje
- Mountainbiker
deze morgen kluisbergen gedaan. goe wat wind en alles perfekt gevonde. rij wel met gps maar heb ook alle pijltjes gevonden denk ik. tparkour lag er wat vettig bij maar best leuk.
op camping panorama onze fietsen gewassen aan het kraantje met tuinslang ( vragen an de cafébaas ) en dan afgesloten met ename's van tvat.
hier zien ze me zeker terug
op camping panorama onze fietsen gewassen aan het kraantje met tuinslang ( vragen an de cafébaas ) en dan afgesloten met ename's van tvat.
hier zien ze me zeker terug