Bikechallenge Polen 2008

Info over de Transalp, marathons, leuke routes in onze buurlanden, mogelijkheden om te biken in je vakantiebestemming,... je vindt het hier!
viperke
Mountainbiker

Post by viperke »

Hier staan van alle etappes foto's op :wink:
http://picasaweb.google.com/probikes.pl

Wat een prachtige wedstrijd daar toch ! [-o<
cavani
Mountainbiker

Post by cavani »

Proficiat Robby! =D>
roy
Mountainbiker
Location: Duratec sonix cx3 s-ram X0,hope new mini raceface deus easton Xc-one and ec70 Reba WC

Post by roy »

Een dikke proficiat aan kris en Robby ik heb jullie race elke dag gevolgd.
Ik vond het al spannend om de verslagjes te lezen dus wat moet het daar dan niet geweest zijn :-D

hip hip hoera (o)
pacer
Mountainbiker

Post by pacer »

Jep heel straffe kost, gasten verdienen tonnen respect.
viperke
Mountainbiker

Post by viperke »

yes, fans :lol: Doet veel plezier, maar ik heb minstens even veel respect voor anderen die zo'n zware tochten uitrijden, en bijgevolg vaak nog uuuuren langer onderweg zijn =D>
.:Roel:.
Mountainbiker
Location: CUBE LTD1; Specialized Epic 07 (Expert); Commencal VIP Nuts 5

Post by .:Roel:. »

Halowkes!

Het was daar idd één groot feest!
Alle punten waar het vorig jaar een beetje mis liep, werden nu meer dan goedgemaakt.....maw ik heb nog nooit zo veel geboeft op één week :oops:

Waar het eten vorig jaar een probleem was, was er nu steeds genoeg, maar dan genoeg met de grote G! Zowel ontbijt als avondmaal mocht er wezen.
Ik heb 2 dagen op hotel gezeten, en daar was het heel wat minder ....

De tracks bleven even fantastisch als vorig jaar, met hier en daar een verbetering in. De singltracks op de grens zaten vorig jaar meer naar het begin van de rit (in stage 5 en 6) en dit jaar hadden ze deze iets later laten komen, met als gevolg dat het pak al uit elkaar getrokken was en je dus lekker je ding kon doen ..... geweldig!

Enige hekel puntje waren misschien de 2 ijskoude douches in Gluszica voor iedereen.
Maar met het weer dat we daar gehad hebben vond ik dit niet eens zo erg!
Alle dagen zon zon zon, behalve de laatste dag waarop het een paar druppels regende!

En dan de hoeveelheid belgen hé .... ! Overal hoorde je vlaams, van langs het parcour tot op het kampeerterrein! Zelfs voor mijn bescheide plaatsje bleven mensen langs het parcour staan om aan te moedigen, echt een magnifiek gevoel! Bij het lekrijden op de 3e dag werd mijn band vervangen door een ander gestrand belgisch team ... dit zijn maar enkele voorbeeldjes van de groepssfeer die er daar hing!

En dat blijft volgens mij toch nog altijd het grootste pluspunt van deze Challenge: naast ECHT MTBen en en goede accomodatie krijg je de gemoedelijke sfeer er gratis bij!
Grzegorz de organisator die zelf langs het parcour staat en je letterlijk bij naam aanmoedigd .... waar kom je dat nog tegen?!

Voor mij was en blijft dit een topper, met dit jaar natuurlijk als kers op de taart de overwinning van Robby en Kris! Echt een meesterlijke prestatie die jullie daar geleverd hebben!
Ook een proficiat aan alle ander Belgen, want ook in de andere categorieën waren ze telkens in de hogere regionen terug te vinden!

BTW: foto's staan online =D>
http://www.mtbchallenge.com/nl/index.ph ... to08&id=00
TimS.
Mountainbiker

Post by TimS. »

Inderdaad, organisatie was zeer goed en ook de sfeer onder de Belgen. Weer heel wat volk leren kennen.
Dit jaar was het eten tip top en meer dan genoeg (ook voor de laatsten) en de accomodatie's waren heel goed. Ik denk deels gerenoveerd.

Tim
.:Roel:.
Mountainbiker
Location: CUBE LTD1; Specialized Epic 07 (Expert); Commencal VIP Nuts 5

Post by .:Roel:. »

Sportograf foto's staan online ...
wo
Mountainbiker

Post by wo »

Ellow,

Ik heb een verslag gemaakt op www.wiwo.be een foto verslag zal volgen als ik terug ben van vakantie binnen een weekje.

Greetz

Wouter
xav
Mountainbiker

Post by xav »

Kan er mij iemand zeggen waar je nog foto's kan vinden buiten op de site van MTBchallenge en sportograf?

In de laatste etappe op die steile afdaling heeft er iemand een foto getrokken van mij toen ik door de lucht zweefde, die foto zou ik wel nog eens willen zien, maar ik vind die nergens terug.
Post Reply