Grand Raid Christalp

Info over de Transalp, marathons, leuke routes in onze buurlanden, mogelijkheden om te biken in je vakantiebestemming,... je vindt het hier!
Gobelijn
Mountainbiker

Post by Gobelijn »

Met spijt in het hart geef ik forfait voor grc dit jaar... World Series in Graz dien dag. Valt trouwens pal op m'n verjaardag dit jaar. Vorig jaar was dat de vrijdag ervoor... is tegengevallen :lol:
Thierry
Mountainbiker

Post by Thierry »

Er zullen dit jaar opnieuw enkele ZoeNK-tenuekes (o.a. het mijne) te zien zijn aan de start in Hérémence, voor den beebie-cristalp (76km).
Kurt
Mountainbiker

Post by Kurt »

ik heb me ook terug ingeschreven, maar Verbier als startplaats #-o

Nu nog zien dat ik voorbij La Vielle geraak deze keer. De parcours kennis is er toch al een beetje dit maal.
phille
Mountainbiker

Post by phille »

Zijn er mensen die een tegenoplossing zoeken voor de Busretour ?
jo
Mountainbiker

Post by jo »

phille wrote:Zijn er mensen die een tegenoplossing zoeken voor de Busretour ?
Ja , we zetten zaterdag mijne auto ( kunnen 4 vlo's in de auto , misschien 5 maar nog niet uitgeprobeerd ) al aan de finich ( daarvoor moet ge toch 3 h rekenen , 1h30 naar ginder en 1h30 terug ), da moeten we nog wel afspreken met de andere gasten maar zo hebben we dat verleden jaar toch gedaan . Natuurlijk moest er dan ook de dag zelf iemand naar ginder rijden omdat er bv. wel geen vier personen in mijne auto kunnen . ( de vrouwkes Bv. )

Ik heb gezien dat die busretour , al de vlo's in een vrachtwagen worden gestoken en da ge met een bus terugrijd .
jo
Mountainbiker

Post by jo »

Ben dus ook al ingeschreven voor de GRC , start in Verbier .
Mijn tijd verbeteren is zeker noodzakelijk .
chris
Mountainbiker

Post by chris »

ook ik zoek een oplossing voor de busretour ....
vaast
Mountainbiker

Post by vaast »

chris wrote:
ook ik zoek een oplossing voor de busretour ....
Wij zijn eens op zaterdag de auto aan de aankomst gaan plaatsen en daarna teruggelift. We hadden wel geluk, na een half uur kwam er iemand van de organisatie voorbij die ons terug tot aan de startlijn heeft gebracht.
We hebben het ook eens met de bus gedaan. Dat vond ik toch maar niets. Het duurt heel lang en die fietsen worden niet al te zacht in de vrachtwagen gedumpt.

Als ik meedoe dit jaar zoek ik dus ook een oplossing!
etienne
Mountainbiker

Post by etienne »

tot wanneer kan je inschrijven voor de korte afstand ?????

En hoeveel kunnen de supporters van de wedstrijd zien als ze zich niet kunnen verplaatsen met de auto ???? Mijn vrouw heeft geen rijbewijs, kan die mij enkel zien vertrekken ???
jo
Mountainbiker

Post by jo »

etienne wrote:tot wanneer kan je inschrijven voor de korte afstand ?????

En hoeveel kunnen de supporters van de wedstrijd zien als ze zich niet kunnen verplaatsen met de auto ???? Mijn vrouw heeft geen rijbewijs, kan die mij enkel zien vertrekken ???
Als ze boven op de eerste beklimming staat kan ze een hele sliert bikers zien , daarna is het gedaan , komen niet meer in de buurt
Post Reply