Houffamarathon 2008

Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
Ing.Speci
Mountainbiker

Post by Ing.Speci »

jend wrote:gaan de herders daar ergens aan de startplaats afspreken of is dat niet mogelijk door eventueel startorders. Het is de eerste maal dat ik dergelijke organisatie meerijd. Ik start de 75km
nja, dat is moeilijk, dat is met verschillende boxen é . . .
En als u geen ambities heeft, aub niet vanvoor staan :p
Guy S.
Mountainbiker

Post by Guy S. »

s-biker gert wrote:Is daar wat randannimatie voorzien voor vrouw en kind of zijn ze verplicht om enkel naar bikers te kijken?
Er is een klein speeltuintje aan de sporthal en dit: http://www.houtopia.be/index2_nl.html maar echt randannimatie weet ik niet.
Misschien een pb-tje naar 'aj kwak' sturen.
freezy
Mountainbiker
Location: Endorfin Speed II, TREK OCLV 5200 en een Triumph...

Post by freezy »

jend wrote:
Ah oké, en mss kunnen we eventueel samen oprijden, wanneer gade vertrekken vanuit ooqsterzele?

grtz
[/quote]

Dat zal rond kwart voor 6 - 6u zijn denk ik. 't Is zo'n 2 uurkes rijden. Dan hebben we nog anderhalf uur over voor de formaliteiten en het klaar maken.
Redbullbiker
Mountainbiker

Post by Redbullbiker »

Ing.Frag wrote:
jend wrote:gaan de herders daar ergens aan de startplaats afspreken of is dat niet mogelijk door eventueel startorders. Het is de eerste maal dat ik dergelijke organisatie meerijd. Ik start de 75km
nja, dat is moeilijk, dat is met verschillende boxen é . . .
En als u geen ambities heeft, aub niet vanvoor staan :p

Van voor staan,gaat toch via inschrijving hoor.:-) ik ben bij de eerste ingeschreven :-).
Ing.Speci
Mountainbiker

Post by Ing.Speci »

Redbullbiker wrote: Van voor staan,gaat toch via inschrijving hoor.:-) ik ben bij de eerste ingeschreven :-).
Wedden dat ik eerder was :p!
Maar ik bedoel eigenlijk per startbox é, moet niet vanvoor staan in de tweede box, want dat zijn ook nog relatief goeie plaatsen . . .
Redbullbiker
Mountainbiker

Post by Redbullbiker »

Guy S. wrote:
s-biker gert wrote:Is daar wat randannimatie voorzien voor vrouw en kind of zijn ze verplicht om enkel naar bikers te kijken?
Er is een klein speeltuintje aan de sporthal en dit: http://www.houtopia.be/index2_nl.html maar echt randannimatie weet ik niet.
Misschien een pb-tje naar 'aj kwak' sturen.

Hotel Fosse d'outh is er zwembad misschien mits betaling kan je er gaan zwemmen.En er is toch mooie speeltuin in Houffa als ook Eutopia is mooi voor de kids.
Redbullbiker
Mountainbiker

Post by Redbullbiker »

Ing.Frag wrote:
Redbullbiker wrote: Van voor staan,gaat toch via inschrijving hoor.:-) ik ben bij de eerste ingeschreven :-).
Wedden dat ik eerder was :p!
Maar ik bedoel eigenlijk per startbox é, moet niet vanvoor staan in de tweede box, want dat zijn ook nog relatief goeie plaatsen . . .
:-) ik denk dat er nog maar 10 waren ingeschreven ja ik wil zelfs nie in de 1ste box staan ze vlammen me dan zo voorbij dat zijn de sterkste en wil ze nie in de weg staan.2de box is goe of zelfs de laatste box dan steek ik er ook nog wa voorbij.....:-)

Stijn doe maar de 75 hoor als 120 doe mogen ze me afvoeren :-):-).
Kwil nog achter de rit met men vrienden genieten van een lekkere achouffe daarne zenne :-):-)
Ing.Speci
Mountainbiker

Post by Ing.Speci »

Redbullbiker wrote: :-) ik denk dat er nog maar 10 waren ingeschreven
Bij mij nog minder, ik stond klaar om 8 uur wanneer de inschrijvingen opengingen :p!
Redbullbiker wrote: Stijn doe maar de 75 hoor als 120 doe mogen ze me afvoeren :-):-).
Kwil nog achter de rit met men vrienden genieten van een lekkere achouffe daarne zenne :-):-)
Ge kunt dan enen drinken met mijn vader, want hij komt supporteren ;)!
Samen met 2 andere maten gaan ze mij onder de rit bevoorraden :)!
Redbullbiker
Mountainbiker

Post by Redbullbiker »

Ing.Frag wrote:
Redbullbiker wrote: :-) ik denk dat er nog maar 10 waren ingeschreven
Bij mij nog minder, ik stond klaar om 8 uur wanneer de inschrijvingen opengingen :p!
Redbullbiker wrote: Stijn doe maar de 75 hoor als 120 doe mogen ze me afvoeren :-):-).
Ge kunt dan enen drinken met mijn vader, want hij komt supporteren ;)!
Samen met 2 andere maten gaan ze mij onder de rit bevoorraden :)!

Aja .....alle kan ze ook wa drinbussen geven om me te bevoorraden .
Ja das goe hoe meer zielen hoe meer vreugde enne kheb supporters bij :-).

Ing.Speci
Mountainbiker

Post by Ing.Speci »

Redbullbiker wrote: Aja .....alle kan ze ook wa drinbussen geven om me te bevoorraden .
Ja das goe hoe meer zielen hoe meer vreugde enne kheb supporters bij :-).
Idd, maar probleem is dat jullie wel halfuurtje ofzo later vertrekken, en ze gingen van plaats naar plaats rijden, dus das nogal moeilijk dan . . .
Post Reply