Heb die dag nog andere verplichtingen en het is een eindje rijden vanuit "het hoge noorden".
Maar ik weet van 2 jaar geleden dat dit een supertocht is!!!
Zal tussen nu en dan weinig tot niet op de fiets zitten,maar toch ben ik er klaar voor.
Post by sean braire »
De 80km is een concentratie van klimmekes, bij momenten flink technisch.delsolke wrote:op de 85 km?uncle sam wrote:don't worrydelsolke wrote:zijn er technische stroken, singletracks, ... aanwezig?![]()
de hoeveelheid is wel afh van de gekozen afstand
Post by sean braire »
Uncle sam is waarschijnlijk op snoeironde om een aantal wegels vrij te maken. Bij deze een antwoordje van Sean Braire.slijkcrosserke wrote:@ uncle sam
Is er geen mogelijkheid om vooraf de inschrijving te downloaden.
Dan kan ik 's morgens wat krachten sparen![]()
Geef je ons volgende week nog een beetje info over de grond.
Diene link op jullie site heeft last van de warmte.
Post by sean braire »
Uncle sam is waarschijnlijk op snoeironde om een aantal wegels vrij te maken. Bij deze een antwoordje van Sean Braire.slijkcrosserke wrote:@ uncle sam
ge bedoeld da inschrijvingsstrookje?slijkcrosserke wrote:@ uncle sam
Nieuws vanuit Kemmel: vannacht al 26 liter water gevallen (teeft ier schoon geonweerd) en het wil niet stoppen met regenen... Het zal al heel goed moeten drogen want als er nog een paar pipo's door rijden wordt het helemaal baggeren (sorry,maar soms is het hier gewoon ONDOENBAAR om nog rond te rijden na een toertocht, alles is gewoon kapot gereden)Bertinus wrote:Qua ondergrond vrees ik ervoor.
GisterenVM toerke gedaan rond zwarte en rode berg en toen al waren er stukken die wat last hadden aan een teveel aan water.
Met de regen dat ze uitgeven voor de komende dagen (al zeker tem dinsdag) vrees ik voor de ondergrond en denk ik zelf dat het baggeren zal worden.