flanders cup kessel

Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
Tiles02
Mountainbiker

Post by Tiles02 »

Idd,

ik vond het ook een hele leuke bedoening daar...
Dikke duim voor de organisatie, der zijn er altijd die vanalles afbreken . Dit is nu jammergenoeg het makkelijkste maar jullie moeten vooral doorzetten want een mtb weekend zoals jullie organiseren zou een referentie moeten worden in Belgie (en ik weet dat iedere organisator zo goed mogelijk zijn best doet)

greetz ne contente tiles02 :wink:
mtberke
Mountainbiker

Post by mtberke »

Ja ik vond het ook top georganiseerd ,ik heb er van genoten.Ook het parcour was volgens mij top ,alleen één klein puntje voor volgend jaar,de start een heel pak in een keer van volle vaart stil in de versmalling in het fort.Maar goed dit is mijn mening hé,tot volgend jaar kessel
pervelo
Pro
Location: Thompson/Bmc/pervelo bike/tune,chris king,no tubes,black spire.......

Organisatie Kessel

Post by pervelo »

Het moet inderdaad gezegd dat de organisatie in Kessel goed was, trouwens één van de redenen waarom we sowieso met de ploeg gingen deelnemen. Het is nooit de bedoeling geweest van de organisatie een hak te zetten of hun werk af te breken. We waren er wel degelijk met de ploeg om te koersen. Wat de manier waarop het onderhandelen gebeurde betreft gaan we niet verder zagen want het zal toch steeds woord tegen woord zijn. Uiteindelijk was het hardnekkig gelijk willen krijgen een weinig interessante keuze. Soms moet men in staat zijn om te zeggen dat men fout was. Wij zijn dan ook de eerste om te zeggen dat de organisatie en parcours goed was. Hetgeen goed uit het weekend is gekomen is dezelfde lijn waarop de ploegen nu zitten. De standpunten waren gelijk, wat goed zal zijn voor de toekomst van de sport. De sport groeit en we kunnen er niet onderuit. Ik las in vorige berichten op dit forum dat deze opschudding evengoed een week vroeger of later had kunnen gebeuren. Juist, de druppel deed de emmer overlopen, toevallig tijdens Kessel. Daarom, voel u niet in u eer gekrenkt, het evenement was goed, de sport zal erop vooruit gaan. Voila dit gezegd zijnde gaan we ons als team nu verder bezighouden met de dialoog tussen de diverse teams. Groetjes Pervelo RTVT.
rafke79
Mountainbiker

Post by rafke79 »

komen er ergens fotos online ?
Ruben S.
Mountainbiker

Post by Ruben S. »

Post Reply