hoogtemeters = 0 (een molshoop is geen hoogtemeter, de Kempen is gewoon vlak als een biljarttafelrafke79 wrote:klein vraagje, heb vandaag meegereden tijdens de rit voor mensen zonder vergunning, heeft er iemand de stats van de omloop, afstand, hoogtemeters, ...
goeie origanisatie, heel aanytrekkelijk en afwisselend parcours, leuke namiddag.
flanders cup kessel
Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
-
Sunn Xtreme
- Expert
Post by Sunn Xtreme »
als je nog geen nieuwe foto's gemaakt hebt met die geheugenkaart dan kan je vrij goed de foto's terug winnenbosse wrote:jep , maar met een camera van ne maat en door ze op de pc te zetten zijn ze waarschijnlijk verloren gegaan![]()
als ze nog tevoorschijn kome laat ik het wel weten
met oa volgend programma (gratis)
www.pcinspector.de
het programma dat je nodig hebt is smart recovery
-
kesselfort
- Mountainbiker
Post by kesselfort »
EBBT voorziet ook altijd iets voor de kids.
voor die mannekes telt vooral een gebaar voor hun 'prestatie'.
het moet niet veel zijn.... dan zijn ze bijzonder gelukkig.
begeleid zelf een paar aspirantjes. soms - in samenspraak met de ouders - trakteer ik ze af en toe eens op een ijsje.
wel.. die zijn heviger als ik om op de fiets te springen
wel leuk.
kwil maar zeggen dat een klein gebaar voor hun bijzonder veel kan betekenen.
Wij hebben iedere deelnemer getrakteerd op een consumptie en een hamburger dus geen onderscheidt tussen de eerste en de laatste want iedereen doet zijn best.
voor die mannekes telt vooral een gebaar voor hun 'prestatie'.
het moet niet veel zijn.... dan zijn ze bijzonder gelukkig.
begeleid zelf een paar aspirantjes. soms - in samenspraak met de ouders - trakteer ik ze af en toe eens op een ijsje.
wel.. die zijn heviger als ik om op de fiets te springen
wel leuk.
kwil maar zeggen dat een klein gebaar voor hun bijzonder veel kan betekenen.
Wij hebben iedere deelnemer getrakteerd op een consumptie en een hamburger dus geen onderscheidt tussen de eerste en de laatste want iedereen doet zijn best.
-
kesselfort
- Mountainbiker
Persbericht Flanders Cup Kessel
Post by kesselfort »
Wij danken iedere deelnemer voor zijn geleverde prestatie's en vooral diegene die naar ons zijn gekomen voor het mountainbiken zelf. Wij hebben het dit weekend zeer hard te verduren gekregen van sommige personen en zijn zeer teleurgesteld in de manier waarop dit gebeurd is.Het is schade toebrengen aan een organisatie welke alles in het werk stelt om een goed parcours in Antwerpen te verkrijgen, een goede omkadering geeft aan de renners op gebied van douche mogelijkheden, parkeermogelijkheden ed.Het doet ons dan ook zeer veel pijn vooral het werk dat wij leveren dat er sommige bijzijn die dit niet waarderen. Ik trek mij vooral op aan diegene die ons schouderklopjes hebben gegeven over het totale geheel en ontken niet dat het vedomme pijn doet als men zoiets onder uwe neus schuift zonder eerst eens rond de tafel te zitten en erover te babbelen. Wij zijn in ieder geval bereid om te onderhandelen maar als dit de toon is van de manier van onderhandelen en onder druk zetten dan denk ik niet dat er veel zal onderhandeld worden.
- Ruben S.
- Mountainbiker
Re: Persbericht Flanders Cup Kessel
Ik vind het toch ferm wat jullie met het parcours hebben gedaan tegenover vorig jaarkesselfort wrote:Wij danken iedere deelnemer voor zijn geleverde prestatie's en vooral diegene die naar ons zijn gekomen voor het mountainbiken zelf. Wij hebben het dit weekend zeer hard te verduren gekregen van sommige personen en zijn zeer teleurgesteld in de manier waarop dit gebeurd is.Het is schade toebrengen aan een organisatie welke alles in het werk stelt om een goed parcours in Antwerpen te verkrijgen, een goede omkadering geeft aan de renners op gebied van douche mogelijkheden, parkeermogelijkheden ed.Het doet ons dan ook zeer veel pijn vooral het werk dat wij leveren dat er sommige bijzijn die dit niet waarderen. Ik trek mij vooral op aan diegene die ons schouderklopjes hebben gegeven over het totale geheel en ontken niet dat het vedomme pijn doet als men zoiets onder uwe neus schuift zonder eerst eens rond de tafel te zitten en erover te babbelen. Wij zijn in ieder geval bereid om te onderhandelen maar als dit de toon is van de manier van onderhandelen en onder druk zetten dan denk ik niet dat er veel zal onderhandeld worden.
en de douches zijn inderdaad de beste tot nu toe.
-
marc vanomobilbiker
- Mountainbiker
Post by marc vanomobilbiker »
Niks van aantrekken hoor en doe het voor diegene die het wel waarderen.
Ondanks het feit dat ik ben moeten stoppen wegens te veel pijn in de rug, heb ik enorm genoten.
Jongens doe zo voort en het is altijd leuk om een plezante wedstrijd te rijden zonder daar honderden kilometers voor te rijden.
En voor de klagers, doe het zelf dan maar.
Ondanks het feit dat ik ben moeten stoppen wegens te veel pijn in de rug, heb ik enorm genoten.
Jongens doe zo voort en het is altijd leuk om een plezante wedstrijd te rijden zonder daar honderden kilometers voor te rijden.
En voor de klagers, doe het zelf dan maar.
Kessel
Bij deze wil ik Bart en de ganse bende bedanken voor de prachtige organisatie in Kessel. Sommige zagen over de 3 euro, maar als je de ganse omkadering ziet betaal ik zonder problemen de 3 euro. Zoals ieder jaar hebben mijn kinderen zich weer doodmoe gesprongen op de springkastelen en ook het parkoer was in orde.