Voila se, ben op tijd ingeschreven en ga met de caravan.
Moet je extra betalen voor de camping?
Tis mijn 1e keer dak zoiets doe en tzal een leuke ervaring worden.
Op zaterdag de proloog en op zondag de 70km.
Grand raid Godefroy
Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
Grand Raid Godefroy
Ik heb 3 weken geleden de 70 gereden en 2 weken geleden de 90. Respect hoor voor degene die de 160 gaan rijden.
Volgende week gaat de organisatie het parcours volledig nalopen voor wat betreft de bepijling (de blauwe pijlen, dus met de klok mee). Die is nog lang niet volmaakt.
Wat betreft vaste route: blijkbaar wordt er niet veel gebruik van gemaakt want je komt op plekken waar nooit iemand komt heb ik het idee.
De groeten maar weer
Volgende week gaat de organisatie het parcours volledig nalopen voor wat betreft de bepijling (de blauwe pijlen, dus met de klok mee). Die is nog lang niet volmaakt.
Wat betreft vaste route: blijkbaar wordt er niet veel gebruik van gemaakt want je komt op plekken waar nooit iemand komt heb ik het idee.
De groeten maar weer
-
BelAir_500
- Mountainbiker
Post by BelAir_500 »
hoe inschrijven ?
ter plaatsen ook mogelijk tot inschrijven ?
heb via de site mij ingeschreven maar blijkbaar lukt het niet want ik krijg geen bevesteging mail of geen betaaling en dergelijk
kan men mij hierbij helpen ?
heb via de site mij ingeschreven maar blijkbaar lukt het niet want ik krijg geen bevesteging mail of geen betaaling en dergelijk
-
Kevindn
- Mountainbiker
ik ben al een tijdje ingeschreven voor de 90km en toen duurde het ook wel heeeeeel lang voor ik een bevestigsmail met onverschrijvingsgevens ontving. Dus geen paniek deze komt wel! Ook de definitieve bevestiging dat ze je betaling hebben ontvangen duurt heel lang in vergelijking met ardennes trophy, raid des haute fagnes, houffamarathon,...BelAir_500 wrote:hoe inschrijven ?
-
BelAir_500
- Mountainbiker