Jammer. Moest het in de namiddag zijn, konden we het in houffalize in de sporthal uitzenden.Ing.Frag wrote:9 uur, en hier zenden ze het uit :)aj kwak wrote: enige idee welk uur(belgische tijd) en ze het live uitzenden ergens?
http://blog.brigandsbikers.com/wp-conte ... _groot.jpg
Op één hd zullen ze het wel uitzetten denk ik
Houffamarathon 2008
Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
- aj kwak
- Mountainbiker
jep,
ik zou de 75km meedoen. Maar men makkers haken af. Dus ben op men eentje en ga de dag zelf oprijden. Als er noig zijn die de dag zelf oprijden kunnen we mss afspreken? Ben van Oosterzele, das tegen Wetteren.
De fiets moet wel in de koffer, dus het voorwiel moet eruit. (tes ma da ge et weet é)
Kwas van plan me bij de herders aan te sluiten, als dat te doen is.
ik zou de 75km meedoen. Maar men makkers haken af. Dus ben op men eentje en ga de dag zelf oprijden. Als er noig zijn die de dag zelf oprijden kunnen we mss afspreken? Ben van Oosterzele, das tegen Wetteren.
De fiets moet wel in de koffer, dus het voorwiel moet eruit. (tes ma da ge et weet é)
- Guy S.
- Mountainbiker
Wat belet u om het in de voormiddag uit te zenden?aj kwak wrote:Jammer. Moest het in de namiddag zijn, konden we het in houffalize in de sporthal uitzenden.Ing.Frag wrote:9 uur, en hier zenden ze het uit :)aj kwak wrote: enige idee welk uur(belgische tijd) en ze het live uitzenden ergens?
http://blog.brigandsbikers.com/wp-conte ... _groot.jpg
Op één hd zullen ze het wel uitzetten denk ik
Wij zouden in ieder geval komen zien.
Nu moeten wij op zo'n klein televiesietje in Oll Fosse kijken
- MaC'Red
- Mountainbiker
bedankt voor de info, kzal mijne vriendenkring es moeten aanspreken op deze beide wedstrijden op te nemen want ik moet werken op vrijdag nog.Que passa wrote:Het is beide om 9u, enkel de vrouwenrace is den dag ervoor.Red Racer wrote:is dit de heren race of de vrouwenrace die begint om 09.00 h ??
Red Racer
grtz
Zaterdag kan ik wss wel kijken.
Red racer
- freezy
- Mountainbiker
- Location: Endorfin Speed II, TREK OCLV 5200 en een Triumph...
Aha, nog enen van Oosterzele. Ik rij ook de Houffamarathon, de 75km. Voorlopig zit den auto wel vol, maar moest het lukken laat ik u iets weten.jend wrote:jep,
[/quote]jend schreef:
jep,
Aha, nog enen van Oosterzele. Ik rij ook de Houffamarathon, de 75km. Voorlopig zit den auto wel vol, maar moest het lukken laat ik u iets [quote]
Ah oké, en mss kunnen we eventueel samen oprijden, wanneer gade vertrekken vanuit ooqsterzele?
grtz[/quote]
jep,
Aha, nog enen van Oosterzele. Ik rij ook de Houffamarathon, de 75km. Voorlopig zit den auto wel vol, maar moest het lukken laat ik u iets [quote]
Ah oké, en mss kunnen we eventueel samen oprijden, wanneer gade vertrekken vanuit ooqsterzele?
grtz[/quote]
- herder levi
- Mountainbiker
Post by herder levi »
Ik denk dat er van de herders niemand de zondag zelf oprijdt.
De meesten van ons zijn er reeds op vrijdagavond(B.B.Q.
) met vrouw en kids.Ik denk dat we ondertussen al met zo een dertigtal zijn.We hebben met z'n allen een chaletje of 6 afgehuurd.Nu alleen nog maar hopen op goed weer.
De meesten van ons zijn er reeds op vrijdagavond(B.B.Q.
- s-biker gert
- Mountainbiker
- Location: S-works epic 2018, Scott scale RC 29, Specialized s-works HT
Post by s-biker gert »
Is daar wat randannimatie voorzien voor vrouw en kind of zijn ze verplicht om enkel naar bikers te kijken?