Kalk wordt inderdaad ook gebruikt.madskatingcow wrote:Eventueel zoals in de Ardennen met kalk de markeringen aanbrengen op sommige plaatsen?
Indien we 's vrijdags om 18.00 starten voor de avondtocht, moet dit wel te doen zijn zonder verlichting, of vergis ik me?![]()
![]()
Hoebelbike 2008: 8 en 10 augustus
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
- madskatingcow
- Mountainbiker
- Location: Scott Scale 900 RC WC N1no 2019 - Scott Spark 900 RC WC N1no 2019
Post by madskatingcow »
Goed, 's vrijdags zijn we er om 18.00 zonder verlichting, indien later demonteer ik wel mijn Hella's - zondag rond 09.30 present voor de 100km

Hartelijk dank, dat is heel vriendelijk maar ik denk dat ik toch gewoon om 18uur zal starten.driekes wrote:Fry wrote:Ik woon in vlezenbeek en ben na een paar jaar afwezigheid zeker van de partij voor de 10de. De nachttocht weet ik niet of ik die ga meerijden, kheb niet echt goeie verlichting om echt 's nachts het pad te verlichten.
Fry,
Ik wil u wel mijn koplamp lenen (batterijen incl.) . Ik heb nog stuurverlichting en die geeft eigenlijk al meer dan genoeg. Het is nog wel een prototype maar al meermaals getest (andere nachttochten, 24 uur kester) en goed bevonden.
Laat maar iets weten als je ze nodig hebt.
Hendrik
Persvoorstelling
Vanavond binnen een klein kwartiertje is het zover, dan wordt de persvoorstelling gehouden voor Hoebelbike 2008 (streekkrant, Nieuwsblad, Het Laatste Nieuws en editie Pajot hebben toegezegd).
Follow it up!!
Follow it up!!