Hoeilaart- Bloso

Ben je van plan een route rijden? Problemen gehad met de bewegwijzering? Wat is de moeilijkheidsgraad van het parcours? Hoe ligt de route er bij na regenval?
medguy
Mountainbiker

Post by medguy »

cookies eens verwijderen, anders is het inderdaad programmeerfout. :-?
medguy
Mountainbiker

Post by medguy »

Er staat een artikel over de Neroroute in de nieuwste Mtb+ BTW...

En het parkoers lag er woensdag goed bij. :P

Medguy
Gwen
Mountainbiker

Post by Gwen »

medguy wrote:Er staat een artikel over de Neroroute in de nieuwste Mtb+ BTW...

En het parkoers lag er woensdag goed bij. :P

Medguy
Van 't week-end wezen rijden, last minute beslissing i.pv. Ruiselede. Paar drassige strookjes, kan er altijd rondom als je dat wil. 27 km uitsluitend bos. Schoon toerken, niet echt bloedstollend maar meer dan vermakelijk en je kan er een serieus tempo op nahouden indien je wil. Wel rekening houden met mogelijke wandelaars/joggers/ruiters op sommige delen. Meeste singles zijn wel voor bikers only, cool! mooi tochtje van te maken in combinatie met Overijse :wink:
pertotal
Mountainbiker

Post by pertotal »

binnenkort ga ik deze ook nog eens rijden,is al bijna een jaar geleden dat ik er nog geweest ben :-)
Pieterke
Mountainbiker

Post by Pieterke »

De singles liggen er lekker vettig bij, ik heb er me de Vrijdag weer eens op uitgeleefd.
Fred
Mountainbiker

Post by Fred »

Vandaag Hoeilaart gereden en ik ken het het zonienwoud helemaal niet.
Het viel allemaal nogal tegen, soms geen pijltjes meer, nen hoop autostrades door een bos waar ge altijd met 2 naast elkaar kan rijden en de weinige single tracks super vettig. Ik heb ook heel weinig niet bloso single tracks gezien die dan weer niet voor paarden zijn. Nadien nog in een super vettige spits (file) proberen thuis te raken.
Volgende keer zonien woud? neen dank je. Misschien met een ingerichte TT nog eens enkele toffe tracks doen.
flupke73
Mountainbiker

Post by flupke73 »

Fred wrote:Vandaag Hoeilaart gereden en ik ken het het zonienwoud helemaal niet.
Het viel allemaal nogal tegen, soms geen pijltjes meer, nen hoop autostrades door een bos waar ge altijd met 2 naast elkaar kan rijden en de weinige single tracks super vettig. Ik heb ook heel weinig niet bloso single tracks gezien die dan weer niet voor paarden zijn. Nadien nog in een super vettige spits (file) proberen thuis te raken.
Volgende keer zonien woud? neen dank je. Misschien met een ingerichte TT nog eens enkele toffe tracks doen.
TT moeten verplicht over het bloso-parkoers,
dat is dan telkens kompleet verrot-gereden,
en de singletracks weer 40cm breder...

Nero-route: tof voor als ge zoals ik in Hoeilaart woont :)
svengoeman
Mountainbiker

Post by svengoeman »

Zaterdag Neroroute gaan rijden. Beetje aan de korte kant maar heb er wel van genoten: prachtige omgeving met al die herfstkleuren en goede bepijling wat mij betreft. En in verband met die vettige single tracks: schitterend toch!
ToxicWaste
Mountainbiker

Post by ToxicWaste »

hey, enig idee hoe het erbij ligt?

wat is een goede startplek? ik ben met de wagen?

:wink:
LuckyIron
Mountainbiker

Post by LuckyIron »

ToxicWaste wrote:hey, enig idee hoe het erbij ligt?

wat is een goede startplek? ik ben met de wagen?

:wink:
Beste startplaats is het treinstation van Groenendaal. Is vlak aan de Brusselse Ring, zeer makkelijk te bereiken en veel parking. En direct bij den bos.

Je kan ook iets verder aan de sporthal van Hoeilaart parkeren, maar dan moet je gewoon enkele kilometers verder fietsen (op asfalt!)

8)
Post Reply