Goodfellas mountainbikefriends Dendermonde

Zoek je iemand om in het week-end mee te gaan biken? Interesse om eens een gezamelijke uitstap te organizeren? Maak je hier kenbaar.
VTom
Mountainbiker

Post by VTom »

flaming_jakke wrote:Wanneer ga je naar Geraardsbergen ??

Volgend weekend zou ik zondag in Lille de 70km willen gaan rijden ( http://www.hetvliegendwiel.be/ ). Mijn madam heeft echter al iets gepland :oops: ... ik ga toch trachten de planning een beetje te veranderen :evil:

Wat zijn jullie bike-plannen ??

Komt er schot in de zaak Jakke...? Zie dat wel zitten de 70 km. :bounce:
flaming_jakke
Mountainbiker

Post by flaming_jakke »

Gun*666 wrote:Ik zou woensdagmorgend rond 8 uur willen vertrekken naar G' bergen
Mijn bike plannen zijn zondag Sinaai denk ik 50 km den 10 ste Erembodegem 75 of 120 km en den 17ste Lebbeke 75 km en dan de 24 ste #-o 100 km te Houffalize =D> ...
Oei 's morgens dat zal niet lukken ... ik heb nog geen verlof :-(

Geen zin om zondag ook naar Lille te gaan ?? Dat is nog te doen om tot daar te rijden hoor 40 a 50 min rijden. Als we een beetje op tijd kunnen vertrekken lukt da wel =D> Je laat maar iets weten ...

Ik moet het eigenlijk zelf nog geregeld krijgen :oops:
laagvlieger
Mountainbiker

Post by laagvlieger »

Morgenvroeg naar dokter hopelijk met goed nieuws zit hier nu al 7weken zonder een trap te geven :cry: begint wat tegen te steken.. zal terug aan mijn conditie mogen werken..Hij was goed , Gunther kan het weten :lol: Morgen breng ik nieuws uit van bij de dokter..
flaming_jakke
Mountainbiker

Post by flaming_jakke »

Laagvlieger : Goodluck !!

Da je maar snel eens mee kan gaan biken =D>
Gun*666
Mountainbiker

Post by Gun*666 »

ja ja laagvlieger er zat snee achter :lol: hopelijk kan je nog een zomertoer meepikken anders op het gemak opbouwen voor volgend jaar he :wink: niks forceren er komen nog toertochten genoeg :bounce:

Ik heb vandaag met den Eagle naar Geraardsbergen gereden we hadden 104 km met een gemiddeld van 25.17 het ging vlotjes moet ik zeggen en de muur en den bosberg waren geen probleem we hadden nog over :lol: :oops:

Daarna zijn we bij Van Eyck geweest achter wa goedjes :wink: (ge weet wel he Tim) wat een solden nu zeg idiaal om koopjes te doen en ze zijn de laatste week open dan dicht tot 28 aug. geloof ik #-o

Zondag zal het toch Sinaai worden bij ons moeten vroeg thuis zijn :-?
laagvlieger
Mountainbiker

Post by laagvlieger »

Joepi mag beginnen met fietsen(wel op de baan) met een uur a 2uurtjes max. Das genoeg toch voor ne beginnende biker hé :oops:
@Gunther wat is het goed spul da je koopt bij van Eyck,stuur anders Pb.
Hoe wast ander in La Roche, u wat geamuseerd.Zal dan nog gauw wat gerief moeten halen als ze met verlof gaan. Allez jongens tot ergens in het wiel :lol: en geniet wa van het goede weer. =D>
Gun*666
Mountainbiker

Post by Gun*666 »

Awel mannen hoe was het in Lille ??

Wij zijn dus naar Sinaai geweest mooi vlak tochtje en geen mud gezien 57 km op den teller avs 24.12 is goed doorgetrokken na de bevoorrading :bounce:

Nu zondag de 120km in Erembodegem de 15de naar Poperingen voor de 100 of 120 km tussendoor nog wat baan ritjes en daarna juist nog de 75km in Lebbeke en dan volop rusten en vroeg in bed =D> en hopelijk staan we er dan de 24 ste in Houffalize [-o< [-o<

Dinsdag eindelijk bij den opmeter =D> ben is benieuwd :bounce:
Gun*666
Mountainbiker

Post by Gun*666 »

Last edited by Gun*666 on Sun 03 Aug 2008 17:01, edited 2 times in total.
VTom
Mountainbiker

Post by VTom »

Juist terug van Lille, 67,14 km op teller 22 avs.

Zeer mooie rit, toffe technische stukken in het bos, zeker voor herhaling vatbaar !

Jakke, zou diene kerel op de wei al op zijn effen gekomen zijn...--) :-D #-o
flaming_jakke
Mountainbiker

Post by flaming_jakke »

Lille was zeer leuke toertocht, eens iets helemaal anders dan we gewoon zijn te bollen.
=D>

Vtom:"Jakke, zou diene kerel op de wei al op zijn effen gekomen zijn...--)"

-> Ik denk dat er iemand nog steeds Peugeot partner'kes ziet vliegen ... da was echt hilarisch !! Liggen bleiten van't lachen :lol:
Post Reply