Houffalize

Ben je van plan een route rijden? Problemen gehad met de bewegwijzering? Wat is de moeilijkheidsgraad van het parcours? Hoe ligt de route er bij na regenval?
MaC'Red
Mountainbiker

Post by MaC'Red »

en welke lus gaat op het einde over het WB circuit ???

Red Racer 8)
G-m@n.
Mountainbiker

Post by G-m@n. »

pertotal wrote:morgen vertrekken wijle naar onze jaarlijkse houffa tocht,we zouden graag rood3 en blauw5 rijden heeft iemand al één van die lussen gereden en zijn ze de moeite :wink:
blauw heb ik vorige week nog met J!nX gereden, zitten pittige klimmetjes in :wink:
pertotal
Mountainbiker

Post by pertotal »

[quote="zoveelstebiker"]zeker rood ( nr6 ) is proberen , is de kortste maar meest uidagende met een stuk van het wb-parcours all right,thx[/quote]
zoveelstebiker
Mountainbiker

Post by zoveelstebiker »

tis wel route 6 , maar ze is niet rood maar groen geloof ik :bounce: (was ff geleden en ik dacht da ik het vanbuiten wist :-) , dit is dus de lus die op het einde over het wb-parcour gaat ( ge herkent het aan HELE steile afdaling gevolgd door en klim die de moeite is :wink: )
pertotal
Mountainbiker

Post by pertotal »

ok dan zullen dan zullen morgenvroeg moeten kiezen tussen drie routes.
misshien dat we er twee van kunnen rijden O:)
MaC'Red
Mountainbiker

Post by MaC'Red »

zoveelstebiker wrote:tis wel route 6 , maar ze is niet rood maar groen geloof ik :bounce: (was ff geleden en ik dacht da ik het vanbuiten wist :-) , dit is dus de lus die op het einde over het wb-parcour gaat ( ge herkent het aan HELE steile afdaling gevolgd door en klim die de moeite is :wink: )
is er nu de mogelijkheid om de arsenal ook af te dalen en terug op te rijden ?? niet het freeride parcours hé maar het XC.

Massini 8)
MaC'Red
Mountainbiker

Post by MaC'Red »

zoveelstebiker wrote:tis wel route 6 , maar ze is niet rood maar groen geloof ik :bounce: (was ff geleden en ik dacht da ik het vanbuiten wist :-) , dit is dus de lus die op het einde over het wb-parcour gaat ( ge herkent het aan HELE steile afdaling gevolgd door en klim die de moeite is :wink: )
is er nu de mogelijkheid om de arsenal ook af te dalen en terug op te rijden ?? niet het freeride parcours hé maar het XC.

Red Racer 8)
zoveelstebiker
Mountainbiker

Post by zoveelstebiker »

De route neemt de "normale" weg die er ook al was voor het 4-cross parcours er was , ...

Dus die hele zigzag-klim uit de wb zit er dus niet in ( ik weet het niet zeker , maar ik denk da da privé is ) maar wel waar de wb helemaal bovenkomt rechts naar beneden een bosken in ,dat u terug naar het stadje brengt ....
pertotal
Mountainbiker

Post by pertotal »

heb vandaag rood3 gereden,technisch maar goed te doen.
dan zijn we terug op de startplaats uitgekomen,hebben we iets gegeten dan groen6 gereden maar dat is niks voor mij veel te technisch,maar ik ben wel blij dat ik ze gedaan heb.
nu ga ik wel nen dikke dodo doen denk ik,mijn maten ook we waren allemaal stik kapot op het einde.
paflov
Mountainbiker

Post by paflov »

Iemand info over staat nu?
Dacht dat het zaterdag de beste dag van het weekend was en ben er nog nt geweest, dus kan mss wel eens de moeite zijn?

Bedankt

Grtz
Post Reply