Grand Raid Christalp
Info over de Transalp, marathons, leuke routes in onze buurlanden, mogelijkheden om te biken in je vakantiebestemming,... je vindt het hier!
Ja , we zetten zaterdag mijne auto ( kunnen 4 vlo's in de auto , misschien 5 maar nog niet uitgeprobeerd ) al aan de finich ( daarvoor moet ge toch 3 h rekenen , 1h30 naar ginder en 1h30 terug ), da moeten we nog wel afspreken met de andere gasten maar zo hebben we dat verleden jaar toch gedaan . Natuurlijk moest er dan ook de dag zelf iemand naar ginder rijden omdat er bv. wel geen vier personen in mijne auto kunnen . ( de vrouwkes Bv. )phille wrote:Zijn er mensen die een tegenoplossing zoeken voor de Busretour ?
Ik heb gezien dat die busretour , al de vlo's in een vrachtwagen worden gestoken en da ge met een bus terugrijd .
Wij zijn eens op zaterdag de auto aan de aankomst gaan plaatsen en daarna teruggelift. We hadden wel geluk, na een half uur kwam er iemand van de organisatie voorbij die ons terug tot aan de startlijn heeft gebracht.chris wrote:ook ik zoek een oplossing voor de busretour ....phille wrote:Zijn er mensen die een tegenoplossing zoeken voor de Busretour ?
We hebben het ook eens met de bus gedaan. Dat vond ik toch maar niets. Het duurt heel lang en die fietsen worden niet al te zacht in de vrachtwagen gedumpt.
Als ik meedoe dit jaar zoek ik dus ook een oplossing!
Als ze boven op de eerste beklimming staat kan ze een hele sliert bikers zien , daarna is het gedaan , komen niet meer in de buurtetienne wrote:tot wanneer kan je inschrijven voor de korte afstand ?????
En hoeveel kunnen de supporters van de wedstrijd zien als ze zich niet kunnen verplaatsen met de auto ???? Mijn vrouw heeft geen rijbewijs, kan die mij enkel zien vertrekken ???