Achterzetels plat,voorwiel uit de fiets een dikke deken leggen en hopla.
Zo doe ik het toch en dat gaat zonder problemen
Post by lange Peter »
Post by boscrosserken »
volledig mee eens!! golf 4, prima autotje en plaats genoeg!!mtb'er wrote:Uit je lijstje zou ik dan toch de golf 4 aanraden.
Post by Zotte Marre »
Of nog beter, Golf 3 / 4 variant, dus de break versie (in occasie maakt dat toch bijna geen verschil!) Daar doe ik het mee, als ik te lui ben om mijn velorek er aan te hangen!boscrosserken wrote:volledig mee eens!! golf 4, prima autotje en plaats genoeg!!mtb'er wrote:Uit je lijstje zou ik dan toch de golf 4 aanraden.
Post by RACING ANIMAL »
Post by RACING ANIMAL »
ik ook maar denk nie dat ik ooit het geld zal hebben om er zo eentje aan te schaffenMassini wrote:met zo ene wil ik nog es op congé gaan se.Zotte Marre wrote:Of een Mercedes Sprinter Deluxe, daar krijgt ge zeker 4 man en 8 velo's in![]()
![]()
![]()
Massini
Ik rijd met Volkswagen Transporter dubbele cabine, echt ideaal, gisteren met 5 bikes, en 5 bikers naar de kemmel en er was plaats zat voor bagageRACING ANIMAL wrote:of nen opel vivaro dubbel cabine krijg je zeker alles in pickup mounts installeren en je kunt er gerust 3 fietskes insteken + bagage en niet te vergeten met 5 man erin.
Het is ook nog eens een taksvriendelijke auto (lichte vracht)