Ik begin een beetje schrik te krijgen voor de prijs als ik dit zo hoor. Heb eigenlijk niet echt een idee van de prijs, meer dan € 200 gaat mij dat toch hopelijk niet kosten?
't Is geen volledige groep: de cranks + kettingbladen, de trapas, de ketting en de cassette worden vervangen.
Shifters heb ik niets over gezegd, XT zal waarschijnlijk zalig zijn maar momenteel heb ik geen klagen over de Deore's die er op zitten.
route gert g'bergen pics p8,10,15,37 film p27 nxt 10.1.2010
Ben je van plan een route rijden? Problemen gehad met de bewegwijzering? Wat is de moeilijkheidsgraad van het parcours? Hoe ligt de route er bij na regenval?
- MaC'Red
- Mountainbiker
waar gaat ge ze laten plaatsen misschien ?? als ge zegt wat er moet opstaan / vervangen worden dan moeen ze niks anders erbij doen hé.
Natuurlijk eerst een prijs vragen is misschien logischer voor ge het laat doen hé.
Als ze me van hier thuis willen afzetten kom ik ook naar de gavers voor de Apres bike, allez als die er is natuurlijk.
Massini
Natuurlijk eerst een prijs vragen is misschien logischer voor ge het laat doen hé.
Als ze me van hier thuis willen afzetten kom ik ook naar de gavers voor de Apres bike, allez als die er is natuurlijk.
Massini
Ik ook evt. Wordt er snel gereden? Hoelang duurt de rit zelf? (om te weten of ik nadien nog met de fiets tot in Zottegem geraak voor het donken...)KDN wrote:Ik wil wel mee. waar moet ik zijn rond 19u?Voor de snelle beslissers (en wie niet te veraf woont), vanavond (rond 7 u )word er 9 op 10 aangevangen voor een verkenningsrit voor zondag, wie zin heeft komt maar af hé
- s-biker gert
- Mountainbiker
- Location: S-works epic 2018, Scott scale RC 29, Specialized s-works HT
- s-biker gert
- Mountainbiker
Post by s-biker gert »
Weet ge de Gavers zijn? eDrossie wrote:Dat past voor mij! Ik ken die buurt wel totaal niet (en heb geen GPS)s-biker gert wrote:19 u aan de kerk in grimminge is da ok voor jullie ?
Staat dat dorpje goed aangegeven vanaf de N42? Of vanaf de N8?
- s-biker gert
- Mountainbiker
Post by s-biker gert »
Weet ge de Gavers zijn?Drossie wrote:Dat past voor mij! Ik ken die buurt wel totaal niet (en heb geen GPS)s-biker gert wrote:19 u aan de kerk in grimminge is da ok voor jullie ?
Ken de streek totaal niet, maar zal wel zoeken! 19u aan de kerk dan?s-biker gert wrote:Weet ge de Gavers zijn?Drossie wrote:Dat past voor mij! Ik ken die buurt wel totaal niet (en heb geen GPS)s-biker gert wrote:19 u aan de kerk in grimminge is da ok voor jullie ?