als ge dan 50km rijdt met den koersvelo, welke gemiddeldes haalt ge dan?scott zot wrote:Mijn fiets weegt meer dan 10kg![]()
Ik ben pas begonnen vorig jaar in oktober met mtb
Van oktober tot en met maart mtb in de bossen en vanaf maart meer baan beginnen rijden omdat er teveel voetgangers met loslopende honden rondliepen.
Post je (sportieve) prestaties van de dag
Niet dat we de beginners in een aparte categorie willen indelen, iedereen is immers welkom op het forum. Wel gaan we in dit onderdeel proberen om veel voorkomende vragen te bundelen.
- J.E.
- Mountainbiker
- sorrow
- Mountainbiker
ducman wrote:als ge dan 50km rijdt met den koersvelo, welke gemiddeldes haalt ge dan?scott zot wrote:Mijn fiets weegt meer dan 10kg![]()
Van oktober tot en met maart mtb in de bossen en vanaf maart meer baan beginnen rijden omdat er teveel voetgangers met loslopende honden rondliepen.
waarschijnlijk 50km/h zoals Cancellara he
- J.E.
- Mountainbiker
nee ff serieus, 'k zou da wel eens wille weten, gewoon om een doel te hebben hésorrow wrote:ducman wrote:als ge dan 50km rijdt met den koersvelo, welke gemiddeldes haalt ge dan?scott zot wrote:Mijn fiets weegt meer dan 10kg![]()
waarschijnlijk 50km/h zoals Cancellara he
- J.E.
- Mountainbiker
37 gemid. jawadde da's nie slecht!!! waar gaat dat eindigen?scott zot wrote:Mijn koers velo heb ik pas 2weken, kheb nog maar 3keer kunnen gaan rijden maar ben het nog niet helemaal gewoon.
Kheb vamorgen 45km gaan rijden en had een gem van 37
Eens dat ik het gewoon ben hoop ik mijn prestatie nog te verbeteren
Juist de groene Bloso-lus gereden in Herselt.
Na 7.5 km serieus hard tegen de vlakte gegaan op een mega-vettig stuk...
Ben da parcours KOTSBEU!!!!!!!
Ben uit frustratie naar huis gereden, smerig van kop tot teen en met een mooie afdruk van mijn zadel in mijn bil.
Nu heb ik serieus last van mijn bekken, straalt uit naar mijn rug en nek.
Morgen fameus stijf zijn vrees ik...
Denk dat mijn banden en mijn vork ook wel wa verseleten aant raken zijn, da's de 2e keer op een week dat mijn voorste wiel blijft steken in het slijk en dat ik overkop ga.
10 jaar nooit gevallen en nu bijna elke week
Na 7.5 km serieus hard tegen de vlakte gegaan op een mega-vettig stuk...
Ben da parcours KOTSBEU!!!!!!!
Ben uit frustratie naar huis gereden, smerig van kop tot teen en met een mooie afdruk van mijn zadel in mijn bil.
Nu heb ik serieus last van mijn bekken, straalt uit naar mijn rug en nek.
Morgen fameus stijf zijn vrees ik...
Denk dat mijn banden en mijn vork ook wel wa verseleten aant raken zijn, da's de 2e keer op een week dat mijn voorste wiel blijft steken in het slijk en dat ik overkop ga.
10 jaar nooit gevallen en nu bijna elke week
Ik denk dat ik mijn slijkmachien idd een tijdje aan de kant ga zetten en alleen nog ga vd haak halen als het 6 jaar niet meer geregend heeft
Eerst wa kosten aan doen, nieuwe all-round bandjes steken en oliedrukremmekes. Vork eens laten nazien....
Iemand een tip voor banden die een heel jaar kunnen blijven steken en geen fucking 50 euro per stuk kosten?
Eerst wa kosten aan doen, nieuwe all-round bandjes steken en oliedrukremmekes. Vork eens laten nazien....
Iemand een tip voor banden die een heel jaar kunnen blijven steken en geen fucking 50 euro per stuk kosten?