Goed weer, mooi en snel parcours, goeie opkomst, niet te druk, goeie après, gratis consumptie en drinkebus. Een geslaagde voormiddag dus.
Mojo
tja ik was waarschijnlijk te optimistisch zeker, net van de huisdokter die constateerde dat de spoeddienst toch niet helemaal hun werk heeft goed gedaan, dat bemerkte ik ook aan de stekende pijn vannacht.crash biker wrote:Da was inderdaad geweldige schuiverMassini wrote:crash biker mag ik effe uwe nick gebruiken ?? ik heb em alvast veel eer aangedaan vandaag.
In een parkske tegen de wijk ergens tegen asse serieus tegen de vlakte gegaan, samen met enkele straf in bergaffers het park ingereden en al bij de eerste bocht uitgeschoven op de dollemite.
Uiteindelijk wel de rit helemaal uitgereden met de sterk gehavende knie, net thuis van spoed met enkele draadjes in de knie.
Massini![]()
"Draadjes in gehavende knie" : blijkbaar was er dan ook meer aan de hand dan een paar schaafwonden, zoals jezelf zei.......
Alleszins een voorspoedig herstel !
voledig mee eens en niks aan toe te voegen !Thierry wrote:'k Heb me gisteren ook geamuseerd in Droeshout. 't Was een leuk parcours met al bij al verrassend veel singletracks (vond ik toch), en een goede bepijling. Ook de kermissfeer na afloop van de tocht had wel z'n charme. De zo goed als uitgeputte bevoorrading was jammer maar dit gaf me een goed excuus om na de rit extra veel blonde Affligemse calorieën in te slaan
Maar er zijn m.i. toch ook enkele punten waarvoor de organisatie van mij een dikke onvoldoende krijgt :
- in de eerste 5-6 km (of misschien wel meer ?) liep het parcours zeer vaak samen met het parcours van een wandeltocht. En dan niet alleen op bredere paden, maar ook op singletracks. Aan de gezichten van de wandelaars (m/v) te zien waren er veel die daar niet content mee waren. Begrijpelijk, want sommige bikers vlamden gewoon door zonder te vertragen of wat dan ook ... Volgende keer m.a.w. proberen om die tochten gescheiden te houden (ander parcours of andere datum).
- in het middenstuk van het parcours kwamen we plots de geel-zwarte pijltjes van Borchtlombeek tegen. Soms in dezelfde richting, maar hier en daar ook in tegengestelde richting - zelfs op singletracks ! OK, ik kan begrijpen dat beide organisaties dezelfde mooie paadjes willen meepikken, maar probeer in 't vervolg die singletrack-stukken te verdelen onder mekaar. Of anders neem je ze allebei in dezelfde richting, ipv in tegengestelde richting ...
- laatste opmerking : was er een bepijling naar de startplaats voorzien ? Op de steenweg van Asse naar Lebbeke ben ik geen enkele MTB-pijl richting startplaats tegengekomen. Wel een hoop "HAFLINGER"-pijlen, waarschijnlijk voor dat paarden-evenement op de weide naast de starttent (helaas legde ik die link pas nadat ik na wat zoeken en heen-en-weer rijden de startplaats had gevonden). Misschien in 't vervolg ook een paar pijlkes richting startplaats hangen voor de bikers ?
Voilà, ondanks deze punten van kritiek heb ik me toch best geamuseerd gisteren.
Post by Salto mortale »
Post by Goldfinger1 »
Post by Deere Power »