Heeft iemand ervaring met deze bikeshop? Je kan hem vinden in Bergen-Op-Zoom. Naar 't schijnt extreem grote winkel tegen extreem voordelige prijzen.
Website:
http://www.hopmansfietsgigant.nl/
Hopmans Fietsgigant
Over alles wat met mountainbike te maken heeft kan je hier je ei kwijt!
Zoooo onder de indruk ben ik niet van de prijzen daar. Heb er nog maar enkel assos kledij gekocht, en eigenlijk is het niet de moeite om tot daar te rijden, wat wel de moeite is dat er alle maten en kleuren en modellen er meestal wel te vinden zijn.
En tip van de dag; als je gaat zie dat je heel vroeg bent, het is daar smalletjes overal en druk. Wijnegem shoppingcentersfeer.
En tip van de dag; als je gaat zie dat je heel vroeg bent, het is daar smalletjes overal en druk. Wijnegem shoppingcentersfeer.
-
Snellen Erre
- Mountainbiker
Post by Snellen Erre »
Yep, ferm spel daar!
Prijzen sowieso wel laag, met af en toe enkele uitschieters
Zeker ook goed nakijken wat ze u meegeven.
Een vriend van me had er naven, velgen en spaken gekocht voor een setje wielen. Thuisgekomen en dan hadden ze hem te lange spaken meegegeven.
Verkeerde maten van tandwielen meekrijgen etc...
Zelf al met een babyblauw craft t-shirtje thuisgekomen dat de verkoopster mij voor wit had verkocht. Voor mij maakt het niet uit maar ik kan me inbeelden dat de fashionistas onder ons er wél een probleem mee hebben.
En vergeet geen cash geld mee te nemen want de dappersten der Galliërs kunnen er niet met bancontact betalen...
Prijzen sowieso wel laag, met af en toe enkele uitschieters
Zeker ook goed nakijken wat ze u meegeven.
Een vriend van me had er naven, velgen en spaken gekocht voor een setje wielen. Thuisgekomen en dan hadden ze hem te lange spaken meegegeven.
Verkeerde maten van tandwielen meekrijgen etc...
Zelf al met een babyblauw craft t-shirtje thuisgekomen dat de verkoopster mij voor wit had verkocht. Voor mij maakt het niet uit maar ik kan me inbeelden dat de fashionistas onder ons er wél een probleem mee hebben.
En vergeet geen cash geld mee te nemen want de dappersten der Galliërs kunnen er niet met bancontact betalen...